Thursday 8 March 2012

TUDIAA!!! PAS BUKAN LAGI PARTI ISLAM SEMALAYSIA ?? HOYEHHH !!!


Susulan langkah meletakkan calon bukan Islam pada pilihan raya umum 2008, Pas dijangka menurunkan calon bukan Muslim di enam negeri kali ini.


Pengerusi Lajnah Perpaduan Nasional Pas Pusat, Dr Mujahid Yusof Rawa berkata, kepimpinan parti itu di Selangor, Johor, Perak dan Kedah di samping Sarawak dan Sabah diminta memberi perhatian dalam pembahagian kerusi termasuklah meletakkan calon dari Dewan Himpunan Penyokong Pas (DHPP) bertanding Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).


Ahli Parlimen Parit Buntar ini berkata, keputusan calon DHPP dibolehkan bertanding atas tiket Pas sejak tahun 2010, malah ia diputuskan oleh Majlis Syura.


Keenam-enam negeri tersebut, menurut Mujahid, mempunyai kekuatan DHPP yang dilihat berdasarkan semangat yang ada melalui keahlian, aktiviti serta sambutan program yang diadakan.


"Saya berharap sangat negeri-negeri berkenaan supaya memberikan semangat kepada DHPP sementara masih ada ruang untuk diisi oleh mereka," kata beliau kepada Harakahdaily.






MTK
apa punya bangsat la pas ni,kemaruk sangat undi bukan melayu sampai sanggup letak calon bukan Islam jadi calon PRU nanti..Memang bodoh tahap maksima dah puak puak ni..kalau macam tu lebih baik tukar saja nama parti Islam semalaysia tu ganti dengan parti ajaran songsang..Jangan memperjudikan nama Islam tu sebab nak tarik pengundi.


Persoalannya 


Kenapa pas nak jugak letak wakil dari dhpp sebagai calon pru?pas tak takut ka lepas ni depa akan mintak jawatan lebih tinggi dalam parti.?tak cukup kah dengan parti bukan Islam yang dah ada sekarang ni..kenapa pas tidak mengIslamkan saja ahli dhpp tu?kenapa pas begitu berbangga dan mengharapkan dengan sokongan dari bangsa lain selain melayu??


Mtk harap persoalan persoalan ini akan di jawap oleh sesiapa saja yang merasa diri tu ahli pas..dan ingatlah pas bukan lagi Islam,pas hanya parti kemaruk undi yang di tubuhkan kerana KECEWA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive