Tuesday 7 February 2012

VIDEO PANAS NIK AMAR!!! TIPU ORANG LANGKAWI YANG DIA LEBIH HEBAT DARI DS NAJIB!!!



MTK sempat merakamkan aksi seorang penceramah jemputan dari kelantan iaitu Nik Amar Nik Abdullah Timbalan Pesuruhjaya II Pas Kelantan, dan orang kepercayaan Tok Guru di Ceramah 2 MB baru baru ni di Langkawi yang turut di hadiri Oleh Nik Ajis.



Dalam ceramah itu Nik Amar bergitu mendabik dada kononnya kerajaan regim Pulau Pinang di bawah pemerintahan kalipah Guan Eng telah melunaskan segala hutang piutang dengan Kerajaan Pusat..

kat sini MTK nak bagi tau sikit kat semua pembaca yang duit 600 juta tu sekupang pun Guan Eng tak pernah bayar kat kerajaan pusat.

"Guan Eng sebenarnya tidak pun membayar hutang tersebut sebagaimana yang digembar-gemburkan sebelum ini dan menjelaskan bahawa hutang tersebut hanya dialihkan kembali kepada Kerajaan Pusat.

hutang sebanyak RM630 juta itu telah diambil alih Kerajaan Pusat ekoran satu perjanjian berhubung penyusunan semula sistem bekalan air di negeri itu yang dibuat sebelum Pakatan Rakyat mengambil alih pentadbiran negeri Pulau Pinang pada Mac 2008. Penyusunan semula itu menetapkan kerajaan negeri perlu membayar faedah sewaan bekalan air sebanyak RM14.6 juta setahun bagi tempoh 45 tahun.

Donald berkata, kenyataan Guan Eng tersebut jelas mengelirukan dengan mendabik dada kepada rakyat kononnya pentadbirannya yang cekap telah melangsaikan sebanyak 95 peratus hutang kerajaan negeri itu.

“Guan Eng sebenarnya tidak mampu menjana pendapatan sebegitu tinggi untuk membayar hutang yang besar dalam tempoh yang singkat,” kata Donald yang dipetik dari akhbar online TheStar hari ini. Selain itu, Donald menyifatkan kenyataan Guan Eng itu sebagai taktik politik murahan untuk memancing undi rakyat.


MTK
nik amar belajaq menipu dari ketua menteri penipu..yang tertipu oragn langkawi!!

3 comments:

Nok said...

kan dah cakap puak2 pas memang kuat penipu...boleh dikatakan semua pemimpin2 pas kaki kelentong....yg penyokong hidup2 percaya keh keh keh hai ini lah dia bodoh lama pun tak habis lagi timbul bodoh baru....penyokong pun bagai nak rak anguk2.....letih depa tak tahu ramai peresit dalam pas.....keh keh keh.....Drhassan tetap akan bongkar....jgn tak bongkar..parti haprak ni mesti di tmbangkan 'at all cost'insyaallah...

Anonymous said...

Dia dok kencing orang Langkawi boleh la. Tu pun yang mai dengar pun tak ramai. Nak ramai macam mana? kerja dok pemohong siang malam puak-puak ni.

Anonymous said...

Tu pun ada juga penonton2 yg dengar sampai tenganga, kena tipu bulat2 mcm bendera depa. Dgr citer org Langkawi x ramai yg dtg, hanya org luar je yg ramai siap dihantar dengan Bas Kerajaan Kedah lagi kat Jeti Kuala kedah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive