Friday 10 February 2012

TERPANAS!!! VCD SEKS ADUN PAS KEDAH BERKONDA KONDI DENGAN SIAMDOLL TERSEBAR???




ADUN Tanjong Dawai merangkap Exco Belia dan Sukan Kedah, Hamdan Mohamed Khalib, wajar berasa keluh kesah dan bimbang. Hamdan yang kerapkali berceramah dan memberikan tazkirah serta kelas agama, rupa-rupanya tidaklah semaksum yang seringkali digambarkan pada diri sendiri.
Cerita tentang VCD yang mengandungi adegan seks Exco berkenaan dengan Siam Doll sedang hangat diperkatakan, khususnya di kawasan Tanjong Dawai, Pantai Merdeka dan Sungai Petani. Kami sendiri diberitahu bahawa video seks tersebut memang wujud dan rakaman dibuat oleh orang PAS sendiri yang sudah tidak tahan dengan penyelewengan moral ADUN terbabit.

Menurut pemberi maklumat kami, vcd atau lebih tepat lagi klip video tersebut jauh lebih bermutu tinggi berbanding klip video yang memaparkan Anwar Ibrahim sedang menyetubuhi seorang pelacur warga China. Video berkenaan tidak sahaja berwarna, tetapi juga mempunyai suara.
Ekoran itu, ADUN Tanjong Dawai dikatakan terpaksa ‘membuat perjanjian’ dengan orang-orang dalam PAS yang enggan menerima kepimpinannya. Difahamkan, Hamdan telah bersetuju untuk menjadikan penggal ini sebagai penggal terakhir dia sebagai ADUN. Hamdan bersetuju yang dia tidak akan bertanding lagi pada PRU akan datang.

baca pendedahan X'klusif oleh DETGUAQ

1 comment:

TEKOKOPI said...

mohon link blog hamba..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive