Tuesday, 6 August 2013

PANASS !!! DATUK IDRIS HARON BERENTAP KETUA PEMUDA UMNO ?? @idrisharon66



Ketua Menteri Melaka, Datuk Idris Haron mengakui sedang mengimpikan untuk merebut salah satu jawatan tertinggi dalam parti pada pemilihan Umno tidak lama lagi.

Bagaimanapun, beliau tidak menyatakan dengan tepat jawatan yang sedang diintainya itu, bagaimanapun menjelaskan ia bukanlah jawatan presiden, timbalan presiden atau naib presiden.

"Saya ada impian untuk bertanding merebut apa-apa jawatan dalam parti tetapi bukan jawatan presiden, timbalan presiden atau naib presiden.



“Bagi jawatan ketua pemuda pun, tidak tahu lagi,” katanya pada majlis ramah mesra dengan media di sebuah hotel, dekat sini, malam kelmarin.

Idris kini memegang jawatan Ahli Majlis Tertinggi Umno dan dilantik sebagai Ketua Menteri Melaka selepas menang pada PRU13 lalu.


MTK
Apa jua jawatan yang Datuk Idris bertanding, aku sokong !!!

2 comments:

Anonymous said...

betui..aku pun..apa jawatan pun aku sokong..presiden sekalipun..org mcm ni lah yg org melayu nak dan layak sbg pemimpin..byknya yg sekarang pemimpin melayu bercakap byk tapi haprak..hanya mengayakan diri sendiri,kluarga dan kroni..haramjadah tuii...habuk pun tarak..lupa/taktau asal usul perjuangan..

Anonymous said...

ramai yg menanti.. calon berkaliber utamakan melayu bertanding melawan ketua pemuda sekarang.. pemuda umno sekarang dah rongak.. gigi dah berteraburrr... teruskan pencalonan pasti ramai yg menyokong..

hanya pesan.. jija berjaya.. utamakan melayu jgn lupa diri.. jgn jadi pengkhianat ke bangsa melayu dan yg lepas jadikan pengajaran..

jgn mcm najib zaman pak lah.. tak dijadi pengajaran.. akhirnya makan diri sendiri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog archive