Monday, 5 August 2013

APABILA USTAZAH KESAYANGAN PAS SI TERESA KOK COCKY KONGKEK BERKATA KATA




Inilah hasil tarbiah pemimpin Pas kepada Ustazah Dap sampai tak boleh beza antara cukai dan zakat..

Aku takmau suruh pimpinan tertinggi jawab isu ni.. Orang yang paling layak unuk jelaskan apa yang dikatakan oleh ustazah Dap sekor ni hanyalah si Khalid Samad je..

6 comments:

X RSM said...

YB BODOH Haram Jadah lu tahu kah wang ZAKAT and CUKAI.Bodoh punya YB nanti wa kasi sekolah sama lu.

Anonymous said...

Cukai & zakat pun xtau nak beza? Dah berapa lama dok kat Malaysia nie?

Labu8455 said...

Ini lah salah satu contoh hasil produk SRJK (C)

Anonymous said...

Bila Rajagopal kata pemain kita tak dapat bermain dengan baik kerana mereka berpuasa,.....wah, wah, wah, bukan main marah lagi pemuda paspispus dan hendak mengandakan bantahan. walhalnya beliau berkata benar...macam mana nak main dengan sep[enuh tenaga kalau dah tenaga tak dak..kerana puasa,. sekaarang apa tindakkan mereka bila teresa kok berkata dan mengungkit mengenai hal ini ????. Tak mungkin mereka akan buat bantahan...kerana itu kawan baik mereka .....

Anonymous said...

maka unta-unta hamPAS pun menjerit TAKEBEER!!!!!

Anonymous said...

ini lah akibat bila kita lemah,bayangkan kalau depa yg perintah camna,kalau boleh kita ni depa nk halau masuk hutan semua,padan muka melayu yg tk sedar diri penyokong puak2 ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog archive