Sunday, 4 August 2013

NAZRI AZIZ BARU SEDAR NAMEWEE TU BODOH KER ?? PUIII




Sudah menjadi lumrah alam di bumi Malaysia ini tatkala menjelang pemilihan Umno dimana pemimpin Melayu yang dulunya mempertahankan seorang penghina Agama Bangsa dan Tanah Air, kini berubah watak menjadi pejuang Melayu sejati..

Aku masih ingat apa yang dikatakan oleh Nazri Aziz pada pertemuan beliau bersama Namewee 1 ketika dahulu di parlimen dimana beliau menyeru kepada semua rakyat Malaysia supaya tidak menghina dan mencerca si Namewee kerana apa yang dilakukan oleh Namewee adalah satu cara untuk menyampaikan rasa patriotik beliau kepada negara melalui bidang "seni"...



Kali ini Nazri berubah watak dengan membidas Namewee kerana memaki-hamun pelbagai pihak berhubung penangguhan filem The New Village dalam video yang dimuat naik ke laman YouTube Khamis lalu.

Nazri mengingatkan Namewee supaya menghormati sensitiviti sebuah negara yang berbilang kaum dan mengelarkan Namewee seorang budak bodoh yang tidak tahu tentang sejarah serta tidak akan pertahankannya lagi selepas ini..

Percayalah suara suara sebegini hanya berbunyi disaat parti yang berjuang menuntut kemerdekaan Malaysia sudah sampai waktu pemilihan peringkat tertinggi..

Lepas ada jawatan, datang balik perangai lama.

Rakyat Malaysia tahu perangai ultrakiasu manusia bernama Namewee sejak video videonya sebelum ini lagi..Tapi tak sangka ada pemimpin Umno seperti Nazri sanggup pertahankannya demi undi kaum cina..Langsung tiada tindakkan Mahkamah kepada penghasut seperti Namwee nie..


MTK
SO NAZRI LU NAK CAYA LAGI KE KAT BANGSA KIASU LAGI LEPAS NI?? LU NAIK DENGAN ORANG MELAYU TAPI LU TAK SEDAR..SEKARANG LU JILAT LU PUNYA LUDAH...

6 comments:

Anonymous said...

Dia marah sangat kat si lahanat tu sebab dia baru sedar yg budak hingusan ini telah berjaya memperbodohkan dia.

Anonymous said...

Orang UMNO sekarang masing-masing nak jadi jaguh dalam membela Islam dan Melayu maklumlah pemilihan nak tiba , berlakonlah apa yang patut bila dah menang buat don't know aje, orang politik memang macam tu tapi ada juga yang betul-betul memperjuangkan perti.Puak pelakon ni janganlah perwakilan mengundi mereka.

Anonymous said...


Jangan Lupa ...

Nazri telah memaksa diri untuk Memaki Hamun cina Namawee itu kerana PAU 2013 semakin hampir. Nazri tahu 90% grass root dalam Umno tengah bengerk (bengkak) dengan dia. Sebenarnya Nazri nak sejukkan kemarahan grass root Umno supaya dia kekal dapat jawatan dalam Umno.

Ini Ahli Umno Titiwangsa nak tanya rakan grass root Umno, ADAKAH KITA NAK SIMPAN LAGI DALAM UMNO PENGKHIANAT PERJUANGAN MELAYU SEPERTI NAZRI ??????

KITA KATAKAN " TIDAAAKKKK " KEPADA NAZRI
KITA KATAKAN " TIDAAAKKKK " KEPADA NAJIB
KITA KATAKAN " TIDAAAKKKK " KEPADA HISHAMUDIN

Saksi la sendiri bila ISA dan EO dah tak ada, hari2 ada saja orang yang mati kena tembak, hari2 ada saja mangsa yang di parang ... Masa ISA dan EO mansuh, Najib jadi PM, Nazri jadi Menteri Undang2 dan Hishamuddin jadi Menteri Polis ... nak simpan lagi 3 ekor nih ????????

Kerana tindakan 3 ekor ini sekarang kita tidur malam macam tidur2 ayam saja.

Ahli Umno Titiwangsa




Anonymous said...

Kasi tolak ini orang!! Jangan bg dia lekat apa2 jawatan dalam Umno!! Dia ingat Umno ni bapak dia punya ka?? Wahai pengundi2 Umno yg akan mengundi untuk pemilihan,janganlah anda mengundi org2 yg sebegini rupa.. Bersihkan org2 yg Mcm ni dalam Umno.. Umno parti org Islam Melayu dn untuk semua..

Anonymous said...

dia kata si anak cina kafir tu bodoh.. maknanya dia 2 kali bodoh jilat budak cina tu... hahaha

dia juga 3 kali bodoh bersama omar ong.. sebelum pru semua tunduk si cina kafir nak undi cina... org sombong bongkak akhirnya jilat balik kahak dia bukan ludah lagi..

jgn lupa jw melaka.. makhluk ni juga pembela besar cina dap...

Anonymous said...

kau aje yg terhegeh kat cina kafir... cina kafir peduli apa kat kau... dah dpt habuan kau ditendang.. sama mcm sifat kau.. dah menang diundi org melayu.. kau pulak tendang pengundi org melayu yg beri kau duduk di atas.. kau sibuk sama org cina mengaut hasil.. begitulah sikap majoriti pemimpin umno melayu.. dah menang beri cina kaya..

turunkun semua pemimpin umno yg hanya ada IMEJ KEPARAT KORPORAT..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog archive