Friday 17 May 2013

PANASSS !!! EXCO KEDAH YANG BARU DILANTIK DAH KENA WARNING ??? PASAIPA NI DATUK @MukhrizMahathir ??



Jangan terkejut atau jangan buat spekulasi bukan bukan..Ini adalah ketegasan YAB Datuk Paduka Mukhriz Mahathir sebagai Menteri Besar Kedah yang baru memberi peringatan awal kepada barisan barisan Exco yang baru dilantik ini agar menjalankan tugas dengan penuh tanggungjawab dan amanah demi melaksanakan transformasi Kerajaan Barisan Nasional di Kedah..

Ketegasan YAB Datuk Paduka wajar diambil serius oleh barisan Exco yang beliau lantik..Agar mereka lebih bersikap profesional dibawah pentadbiran beliau..





Kepada barisan barisan jemaah mesyuarat kerajaan ataupun nama pendeknya EXCO, sekalung tahniah aku ucapkan.. Berkhidmatlah secara adil telus dan saksama kepada rakyat jelata tanpa mengira fahaman politik..Pastikan pentadbiran Kerajaan BN kali ini lebih baik dari pentadbiran Kerajaan Pas yang sebelum ini..

1 comment:

iban said...

bertuahlah kalian punya mb yg tegas untuk memestikan anda berazam melaksanakan tanggong jawab sesumpurna mungkin. anggap anda memikulnya sbg sekali seumur hidup dan rekod baik dan burok anda akan kekal dalam tatapan sejarah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive