Tuesday 23 October 2012

PANASS !!! AWEK MANA NAK TUNJUK NENEN KAT GUAN ENG ?? [video]




Kezaliman rejim Guan Eng telah menyebabkan peniaga wanita dibawah sudah hilang kewarasan dan pertimbangan. Rakyat nak cari makan pun susah di P.Pinang ni sejak Guan Eng memerintah.Dulu masa BN memerintah, tidak pula berlaku keadaan sehingga macam ini.

Ringkasan yang aku boleh ceritakan dari video dibawah ialah mereka ni merupakan penjaja yang dah tak tahan sangat dan sudah hilang sabar dengan tindakan penguatkuasa
Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) di bawah telunjuk Guan Eng yang tak habis-habis 'mengganggu' mereka ini berniaga.





Sudahlah tidak dibenarkan berniaga di situ, apabila nak pohon kebenaran permit berniaga tidak dibenarkan pula. Pintu rundingan ditutup terus dengan pihak Majlis.
Mereka yang berniaga di Padang Kota lama ini bukannya buat sampah pun, hanya berniaga cenderahati, permainan serta urut refleksologi, Secara tak langsung, mereka ini memeriahkan susana di kawasan tarikan pelancong tersebut.

Lebih dasyat, MPPP sanggup gunakan wang rakyat untuk bayar elaun kerja lebih masa kepada penguatkuasa tersebut untuk bertugas memantau kawasan tersebut setiap pagi petang siang malam demi untuk memastikan sesiapapun tidak dapat menjalankan operasi perniagaan mereka.

Zalim.. Guan Eng memang zalim..

SUMBER ANAK SEBERANG

1 comment:

The Fakhirin said...

Mohon Guan Eng buat Kenyataan Melalui Media @ Utube

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive