Monday 22 October 2012

TERPANASS !!! BLOG PENCACAI MAHAFITNAH KANTOI LAGI !! HAHAHA



Pink Lady fitnah Puan C kat blog kaki fitnah ni laaa....heh!
Rakan Blogger Duke of Umno terus membogelkan kerja kerja jahat dan fitnah yang amat keji dari blogger yang berjawatan besar dalam Pas Kedah..

Baru-baru ni, aku ada terbaca satu entry posting kat blog pro-PAS, Kedah La, berkaitan dengan seorang pemimpin UMNO (perempuan) yang dikatakan kacau keluarga seorang surirumah bergelar "Pink Lady". Sila klik di sini untuk baca entry tu...

Ini adalah report yang dibuat oleh Pink Lady tu...

Report Polis yang aku percaya tuduhan palsu dan tidak benar...boleh didakwa ni..!
Dari ciri-ciri pemimpin UMNO tu (aku namakan dia sebagai "Puan C"), aku dah dapat tangkap pasal kes ni, siapa Pink Lady tu, siapa suami Pink Lady tu, dan siapa Puan C sebenarnya. Aku investigate case tu...

Hasilnya, aku dapat report polis ni...




Ni laporan Puan C..dan jangan ingat aku tak boleh dapat SMS Pink Lady ugut untuk jatuhkan karier politik Puan C tu...heh! Nak malukan diri satu dunia ke?
Pink Lady buat report polis kat Puan C. Dan atas perintah suami dan untuk bersihkan namanya, Puan C telah membuat laporan polis terhadap fitnah yang dilemparkan padanya...

Di sini, aku nak beritahu pada Pink Lady supaya berhenti dari buat hal. Bukan apa, kalau aku dedahkan apa sebenarnya yang berlaku, bukan dia saja yang malu, malah suaminya, anak-anaknya, keluarganya jugak yang malu...kan?

Tolong jangan paksa aku ceritakan hal yang tak patut aku cerita. Ni cerita rumahtangga dan jangan cuba gunaka saluran politik untuk buruk-burukkan orang. Puan C tu tak salah apa-apa pun dalam hal ni dan tolong jangan dok reka cerita-cerita karut...

Pada aku, mujurlah Puan C buat report polis je. Kalau dia saman, camana? Aku kenal Puan C dan setahu aku, dia bukan yang jenis mengancam keselamatan orang. 

Gila ke tuduh Puan C tu ancam keselamatan suami dia? Perempuan ancam keselamatan lelaki? Suami Pink Lady tu tinggi dan tegap, Puan C tu lembut pulak orangnya...tak mengancam langsung gayanya!

Ada ke patut Pink Lady tuduh Puan C baling telur kat rumah dia? Hahahahaha..!!! Aku ketawa besar bila baca report Pink Lady tu. Kah! Kah! Kaaahhh...!!!! Tak tergamak punya Puan C tu buat cam tu. Aku tak leh bayang bebbbbb..!!!

Lepas tu tuduh pulak pakai main bomoh...! Heh! Aku takde la under estimate perihal ilmu hitam ni. Tapi kalau Puan C tu nak bomohkan suami Pink Lady, rasanya sebelum suami Pink Lady kahwin dengan Pink Lady dulu pun dia dah bomohkan awal-awal...Hahahahahaaa..!!!

Aku taknak la panjang-panjangkan cerita ni pasal aku tahu cerita sebenar. Real story tu ada dalam poket aku jer. Bukan nak berlagak, tapi aku memang tahu kes ni.. dan jangan paksa aku londeh semuanya...heh!

Dua-dua report ada kat atas tu dan bandingkanlah report Pink Lady dan report Puan C... Tak pasal-pasal je suami Pink Lady disiasat. Tak reti jaga kehormatan keluarga betul. Suami dia dengan Puan C takde apa-apa pun, dia pulak yang lebih-lebih...

Pink Lady tu tulis macam orang takde iman pulak. Aku tertanya-tanya, Pink Lady tu cerca orang dalam emelnya tu, tapi selit pulak nama Allah SWT. Akhlak apa ni? Cakap la serupa bikin sikit dan jangan ingat aku tak tau background Pink Lady sebelum kahwin...heh!

P/s: Blog PAS pun terlibat syubhah fitnah orang yang tek berdosa? Ingatlah bahawa dosa fitnah Kedah La boleh menyebabkan PAS kalah di Kedah lepas ni...heh!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive