Saturday 5 May 2012

AWAT@khalidismath SYIAH MALU MALU DEPAN POLIS?? BUKAN KAH DALAM FB CAKAP NAK LUDAH DAN BUNUH??


Akhirnya budak syiah penganas yang takdak akhlak dan budi pekerti ni menyerah diri di Ibu pejabat Polis KL pagi tadi..Dia ditahan kerana kenyataan bodoh dan perasan dia paling bagus dalam Malaysia ni bersetuju jika kesemua polis dibunuh,


Seorang mahasiswa Universiti Teknologi Mara (UiTM), Khalid Mohd. Ismath ditahan selepas hadir menyerah diri di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur di sini hari ini.

Khalid ditahan selepas dipercayai mengeluarkan satu kenyataan dalam laman sosial Facebook miliknya baru-baru ini bahawa dia bersetuju jika kesemua polis dibunuh.

Dia hadir bersama seorang peguam dan ahli keluarganya pada pukul 10 pagi sebelum ditahan dan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Cheras untuk siasatan lanjut

Selepas itu dia ada berkata akan maki dan ludah jika polis datang ke rumah mahu mengambil kenyataan emaknya..




Bila sampai di balai terduduk diam ketakutan berjumpa orang yang mahu dibunuh..Mana pergi ungkapan ludah dan maki tu budak syiah oii??la ni baru hang tau langgit tinggi ka rendah..MAK PAK hang tak pernah ajaq hormat orang ka??Elok la polis terus dakwa bawah akta hasutan.Sumbat ja dalam penjara..MTK lebih suka tengok budak pencetus huru hara ni dapat pembalasan..Tak guna dibiarkan di luar,takut makin menjadi jadi cemuhan kepada pasukan PDRM.

1 comment:

Anonymous said...

ketaq...takdak kote

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive