Friday 4 May 2012

PANASS!!! BEKAS PEGAWAI KHAS BUKTIKAN 100% PELAKU ITU ADALAH AZMIN ?



KUALA LUMPUR – “Selaku orang yang pernah rapat dengan Azmin, saya berani cakap orang di dalam gambar itu 100 peratus mirip Azmin. Saya juga tidak terkejut gambar-gambar itu tersebar sebab saya kenal siapa Azmin dan bagaimana perangainya.

“Dia memang mudah tertarik dengan perempuan,” ujar Bekas Pegawai Khas Datuk Seri Anwar Ibrahim, Rahimi Osman ketika diminta mengulas mengenai gambar kontroversi aksi panas seorang lelaki mirip Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali.


Menurut Rahimi, di sebalik rasa tidak terkejut akan tersebarnya gambar-gambar tersebut, beliau turut melahirkan rasa tertanya-tanya bagaimana Azmin boleh menjadi alpa sehingga terperangkap di dalam aksi panas esperti ini kerana Azmin yang dikenalinya secara rapat semasa di dalam PKR dahulu adalah seorang yang sangat teliti.

“Ketelitian Azmin boleh disamakan seperti ketelitian Tun Mahathir. Dia tidak mudah alpa malah sikap ini jauh berbeza dengan Anwar sendiri. Sekiranya berada di dalam sebuah bilik contohnya, Azmin akan memeriksa setiap ruang untuk memastikan tiada satupun benda yang boleh diragui.

“Tetapi itulah, sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga. Allah nak tunjukkan rupa Azmin yang sebenar. Dia memang pandai berpua-pura selama ini… berlagak baik dan alim di hadapan orang ramai tetapi sebenarnya… Saya tahulah macamana sikap Azmin. Saya sangat rapat dengan dia dahulu,” ujarnya kepada UMNO-Online.Baca seterusnya

2 comments:

Anonymous said...

pastu bagi abg sayang dengan juak2 pembangkang yang kaki burit baca yer..

Anonymous said...

orang2 ternama yang ada skandal macam ni serupa jer dgn video low class 3gp melayuboleh. jenis melayu yang takda maruah dan harga diri. layakkah orang seperti ini diangkat untuk menjadik pemimpin di negara tercinta Malaysia ini. Semoga Allah sentiasa lindungi Malaysia ini dari dipimpin oleh bangsat2 yang tidak bermaruah ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive