Tuesday 1 May 2012

Alhamdulillah. Allah Masih Panjangkan Usia Pakcik Demo #BERSIH 3.0 Ini


MasyaAllah... Baiknya abang POLIS ni. Walaupun pendemonstran-pendemonstran ni memanggil abang POLIS ni dengan gelaran ANJING, dia tetap memberi bantuan pada pakcik demo BERSIH 3.0 yg tak berapa sedar keadaan diri yang sudah lanjut usia ini.

Alhamdulillah, Allah masih memanjangkan usia pakcik demo ini dan gunakanlah kesempatan ini untuk bertaubat. Baliklah ke rumah dan mengaji "Quran Banyak-Banyak Sikit". Jangan lupa beri layanan yang terbaik kepada cucu-cucu anda dirumah tu.

Jadi, pakcik-pakcik yang masih berdemo tu, balik la ye. Mandi BERSIH-BERSIH. DUDUK dan BERAMAL kat rumah. InsyaAllah, lebih besar ganjaranya daripada berdemo yang sudah jelas kemungkarannya. InsyaAllah ye pakcik-pakcik sekalian..


Sumber : AbuAqifStudio

1 comment:

Anonymous said...

Aku tabiklah PDRM. Aku kata dah, polis ni berkecuali dalam banyak hal. Tapi pemimpin dan penyokong Pakatan Haramjadah panggil mereka anjing. Tak patut betul.

Aku ingat orang2 yang panggil polis ni anjing mesti dari spesis BABI yang keluar dari PUKIMAK dia orang. Sedap dia orang je panggil polis anjing.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive