Monday 10 December 2012

HAHAHAHA !!! ADE KE YANG NAK ROGOL MINAH NI ?? KEHKEH




Tak tahan aku bila terbaca apa yang sampaikan oleh Blog MPP..Katanya Srikandi Keadilan diancam rogol dalam facebook..

Persoalannya ade ke orang nak rogol minah ni ?? skali imbas lebih kurang mak lampir pun ade gak..hahaha.Aku tak mau komen banyak korang bacalah petikan dibawah




Srikandi KEADILAN memberi tempoh tiga hari kepada polis untuk menangkap pihak yang memberi ancaman kepada ketuanya, Siti Aisyah Shaik Ismail.

Pengugut terbabit mengancam untuk merogol dan merakam adegan berkenaan di laman Facebook milik Aisyah, 13 Jun lalu. Malah, individu itu juga mendakwa tidak takut jika dihadap ke mahkamah kerana ‘tiada empat saksi’.

Ancaman serupa turut diterima Naib Presiden KEADILAN, Nurul Izzah Anwar oleh individu sama yang menggunakan akuan Facebook ‘Rango Crew’.

Aisyah berkata, sekiranya tiada sebarang tindakan diambil, Srikandi akan melaporkan perkara itu kepada Suruhanjaya Hak Asasi Manusia (Suhakam) dan Suruhanjaya Komunikasi Multimedia Malaysia (SKMM) bagi tindakan susulan.

“Ini adalah kesalahan serius. Jika Ahli Parlimen seperti Nurul Izzah dan ahli politik seperti saya boleh diugut, apa lagi nasib rakyat biasa Malaysia yang lain?” soalnya ketika mengadakan sidang media di Ibu Pejabat KEADILAN hari ini.

Dalam pada itu beliau mendedahkan, menerusi cariannya mendapati pengugut tersebut bernama ‘Reza’, berumur 21 tahun, menetap di Kedah dan bekerja di Taman Bandar Baru...Baca seterusnya

1 comment:

LEY said...

BG FREE PUN TAK MAHU MUKA MCM LUBANG JAMBAN JE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive