Sunday 9 December 2012

ISLAM CARA KHALID SAMAD BENARKAN KELAB MALAM PERTAMA DI BUKA DI SHAH ALAM ?




Shah Alam adalah bandar yg dirancang khas untuk menggambar ketamadunan Islam dan adat Melayu selain kependudukan Melayu sebagai majoriti di bandaraya itu. Kerana itu sebelum 2008 tiada lesen kelab malam, pusat snooker malah panggung wayang di bandar ini.

Selepas tahun 2008, selepas pembukaan panggung wayang pertama di Space U8, hari ini, dibawah kerajaan PR dan PAS yg kononnya mahu menutup kilang arak, kini akan menyaksikan kelulusan pembukaan kelab malam pertama di Shah Alam, di Setia Alam atau lebih khusus di Setia Avenue 2, Jalan Setia Prima S, Setia Alam, 40170 Shah Alam, Malaysia.

"Grand Opening" atau pembukaan besar-besaran akan diadakan pada 12.12.2012, satu tarikh "keramat" bagi penduduk Shah Alam. Voyage Shah Alam di dalam laman sosial Facebook nya juga menjanjikan "Draught Beer" yang paling berpatutan dari segi harga.

JAWA BERNAM

2 comments:

Anonymous said...

bhiar betol,sedih aku bila tau hal ni
masa membesar kat sek 17 shah alam,nk tgk pusat hiburan keluarga (arcade game) thn 90-an dulu pun skit nyer susah,nk tgk wayang plg dekat kena g bukit raja klang.la ni siap ada disko plak

Anonymous said...

janganlah bodoh.. shah alam mana ada? ku cari cari tidak dapat. Itu kat Setia Alam, kawasan cina so ok lah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive