Wednesday 21 November 2012

TERPANASS !!! AZIZAN DAN JAMIL PAKAT DENGAN HJ SHAYA JUAL KUIN KAT SYARIKAT TURKEY ?


hj shaya'a othman

Nahh !!! Puak puak Pas dan beloger pencacai Pas duk bela sangat KUIN ni kan..Kali ni MTK dan seluruh warga TMK nak dedahkan bahawa ada sebuah Syarikat dari Turkey berminat untuk mengambil alih KUIN..

Azizan duk canang seantero dunia katanya KUIN ni mana ada masalah duit, Kerajaan Negeri duk PAM masuk duit berjuta juta!!! Heh.. Betui ka KUIN ni dapat berjuta juta Azizan oii ?? Kalau KUIN bersih dari masalah kewangan macam mana Syarikat dari luaq negara pun tau KUIN ni takdak duit nak operasi ??


Alkisahnya bermula disini, Cuba hangpa baca email yang dihantar kepada KUIN tu dari sapa..Kalau tak nampak meh MTK nak tulis besaq besaq sikit..

FROM Shaya'a Othman shayaa.othman@caprice.com.tr




Caprice Group adalah sebuah syarikat perhotelan dan perlancongan yang berpengkalan di Istanbul Turkey dimana Hj Shaya'a Othaman dilantik sebagai CEO bagi Caprice Group..

Hj Shaya'a Othman merupakan bekas CEO Insaniah Holding yang bertanggungjawab menguruskan kelima lima anak Insaniah



So selepas menjahanamkan KUIN selama 2 tahun Hj Shaya'a lari meninggalkan KUIN kerana sudah dapat offer baru di Turkey..

Hj Shaya'a ni salah seorang kroni Azizan dimana beliau pernah menjadi guru bahasa Inggeris Azizan sewaktu di London dulu..Jadi untuk membalas jasa gurunya Azizan dan Jamil membawa masuk Hj Shaya'a

Beliau yang telah diberi penghormatan dalam satu majlis yang diadakan di Dewan Santapan, akan kembali ke Turki dan menyambung kembali penglibatannya dalam perniagaan perhotelan bertaraf enam bintang di sana. 
Tidak ramai yang mempunyai kelebihan yang beliau miliki. Antara yang turut dikongsi adalah Tuan Haji Shaay'a adalah guru yang mengajar bahasa Inggeris kepada YAB Menteri Besar semasa mereka di England dahulu. Dipetik dari laman web KUIN

Berbalik kepada email diatas, dalam kiriman email Hj Shaya'a kepada Jamil ada menyatakan tentang kiriman wang berjumlah RM 200 ribu kepada sebahagian daripada sumbangan RM 1juta untuk membangunkan sebuah masjid di kampus KUIN Kuala Ketil dan syarikat Caprice Group akan terus menghantar baki sebanyak RM 100 ribu setiap bulan..


Tapi perengan last paling best

I understand that Insaniah Holding is facing problem with the state regarding financing, if the state wish to sell the company we are willing to look at the possibility of taking 90% equity of the Insaniah University, and let all management of the University to our group..Also we will immediately open a branch in Turkey

Korang faham maksud dia ?? bermaksud syarikat shayaa ni berminat nak beli KUIN..Bukan sewa tau tapi BELI.. Buah tangan dah bagi tapi takkan depa nak bagi macam tu saja kan ?? Mesti duk harap Azizan kata YES aku nak jual..

Jadi memang SAH lah syarikat Caprice Group ni nak beli KUIN..Deposit sejuta dah ditransferkan dalam akaun Insaniah so tunggu masa sajalah..

Pelikkan Azizan kata sebelum ni KUIN langsung tak ada masalah kewangan sebab kerajaan negeri dah bagi 15juta untuk perbelanjaan mengurus KUIN.. Tapi nampaknya Azizan dan Pas memang kaki kencing..

Inilah cara Islam kerajaan Pas Kedah buat... No 1 Pembohong No 2 Penyamun..memang kena dengan kelaku puak puak Pas ni..



Artikel seterusnya pula pasai Masjid KUIN kat Kuala Ketil

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive