Sunday 18 November 2012

OSTAJAH BARU PAS YANG TAK PANDAI TAPI LEBIH MEMANDAI MANDAI






Inilah ostajah express Pas yang celaru, keliru dengan fahaman fahaman di dalam Pas..Kali ini Abby dikaunselingkan sekali lagi oleh seorang Ustad dalam Pas tentang menutup aurat..

Abby pada mulanya dengan GAH menjawab bahawa untuk aurat wanita boleh nampak tapak tangan dan wajah sahaja..Ya memang benar aurat wanita boleh nampak tapak tangan sahaja tetapi Abby lupakah apa lagi yang diperjelaskan dalam SURAH AN NUR ayat ke 31 ??

Dalam ceramah ini Abby hanya beritahu "Sebab ada Ustaz cakap kat saya" Adakah cukup dengan Ilmu hanya dengar dari apa yang orang lain sampaikan ?? lebih lebih lagi ostad keluaran Pas yang kebanyakannya pelbagai fahaman..

Adakah Abby tahu tentang 12 pekara berkaitan dengan aurat wanita seperti kening, suara, kaki, kemaluan, wangian, dada, muka dan tangan, mata, tangan, mulut, pakaian dan rambut ??

seperti contoh

1. Bulu Kening

-Menurut Bukhari, "Rasullulah melaknat perempuan yang mencukur atau menipiskan bulu kening atau meminta supaya dicukurkan bulu kening." Riwayat Abu Daud Fi Fathil Bari.




Kalau 12 pekara ni pun abby tak boleh nak ikut , janganlah nak perasan diri tu pandai atau hebat nak mengata kat orang lain..perbaiki diri tu dulu la..Jangan ingat dah masuk Pas semua boleh perfect !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive