Tuesday 6 November 2012

PANASS !! OSTAJAH PKR TAK KISAH PASAL MELAYU ISLAM ?!!!



Alahai Nurul, nak spin apa lagi, dah terang terang portal pro pembangkang Malaysiakini yang laporkan kenyataan tu..Macamana boleh kata ada pihak nak putarbelitkan isu ni..??


Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar menafikan beliau meremehkan soal akidah atau mudah menerima orang Islam yang memilih untuk murtad seperti yang didakwa sesetengah pihak.

Beliau yang juga Ahli Parlimen Lembah Pantai juga berasa kesal apabila ada pihak cuba memutarbelitkan kenyataannya berhubung isu paksaan dalam agama melibatkan masyarakat Melayu di negara ini.


Kalau dah buat tu mengaku sajalah, tak payah nak nafikan lagi..Dah terang terang keluar dari mulut nurul Izzah sendiri..Kalau bukan keluar dari mulut nurul bermakna, Malaysiakini fitnah Nurul..Kalau tak betul MTK cabar Nurul ambil tindakkan kepada Malaysiakini dan blog 1christians sebab melaporankan berita tu..

Sebelum ini bapak si Nurul telah menjual kalimah Allah kepada masyarakat kristian kononnya kalimah Allah itu hak mereka..Jadi jelas bahawa keluarga Anwar Ibrahim sememangnya penyokong dan pembawa fahaman Islam liberal di Malaysia..

Bukan itu saja, fahaman Islam liberal kini makin berkembang didalam parti Pas.. Difahamkan kumpulan yang sangat rapat dengan Anwar ini digelar Anwarinas..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive