Monday 5 November 2012

GEMPARR !! RAFIZI DI SERANG GANGSTER ANAK MENTERI ??



Dengan mengupah gengster untuk menakutkan dirinya sendiri, Rafizi akan mengunakan segala bantuan yang ada untuk mencari kesalahan Nedim.

Tak cukup dengan mengupah gengster berbadan sasa, Rafizi akan mengunakan khidmat bodyguard upahan yang mempunyai pistol seperti bodyguard Anwar untuk menganggu tugasnya seharian..

Sebelum ini rafizi begitu ghairah memanggil wartawan ke pejabat pkr kononnya beliau mahu mendedahkan 7 video keluarga nedim didalam kenderaan mewah kepunyaan eric chua..

Namun didalam ketujuh tujuh video yang didedahkan itu, tiada langsung kelibat Nedim dalam kenderaan mewah tersebut..



Rata rata wartawan yang hadir pada pagi itu cukup cukup bengang dengan pendedahan rafizi yang dianggap paling BODOH dalam sejarah kerana Rafizi menghentikan Sidang Media secara tiba2 bila diajukan dengan soalan yang tidak dapat dijawabnya

Lihat video dibawah



Hasil pemerhatian beberapa wartawan mendapati anak menteri terbabit bersama ahli keluarganya tidak menggunakan kenderaan itu,sebaliknya menggunakan kenderaan sendiri iaitu Toyota Vellfire berwarna hitam dan Audi R8 berwarna hijau.

Apa apa pun kita sama sama nantikan sama ada rafizi berani atau tidak untuk melaporkan isu ni ke SPRM..Kerana Ds Nazri sudah mencabar rafizi agar melaporkan kepada pihak berkuasa..

Kalau tidak berani bererti tuduhan rafizi itu satu tuduhan berniat jahat yang mahu menjatuhkan maruah keluarga Ds Nazri.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive