Thursday 17 May 2012

TUDIAA !!! KAMBING GOLEK MENU UTAMA SUMMER CAMP DEPAN RUMAH AMBINGAI ?!!



Hahaha,nah ambik kau ambingai rasakan pula camping yang akan dibuat depan rumah hang oleh gerakan baru ni..MTK nak tengok sejauh mana kebebasan bersuara yang hampa laungkan sebelum ni..Cuma MTK harap jangan lah hang nak protes atau halang pula.Sebab depa bukan buat dalam kawasan rumah hang pun.depa buat kat luar tepi jalan awam..Dan jalan tu pula tak ada tertulis JALAN AMBIGA,so jangan nak halang..



Satu pergerakan baru selain IKHLAS, iaitu mereka yang menamakan kumpulan mereka Kumpulan Anak Muda Benci Ambiga (KAMBING) akan berkhemah selama dua minggu di depan rumah mewah Ambiga Sari bagi menyokong tuntutan para peniaga supaya Ambiga membayar balik ganti rugi kepada peniaga-peniaga kecil ketika pemberontakan 28 April yang gagal lalu.

Sekretariat KAMBING mempelawa anak muda yang tidak hendak menjadi kambing hitam Ambiga supaya datang beramai-ramai di hadapan rumah Ambiga dengan membawa khemah masing-masing. Kumpulan muslimah tidak dibenarkan kecuali ditemani ibubapa atau ahli keluarga masing-masing bagi menjaga sebarang gejala maksiat sebagaimana perkhemahan Adam Ambiga di Dataran Merdeka yang baru lalu. Kanak-kanak bawah umur dilarang.Baca seterusnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive