Wednesday 16 May 2012

PANASS !!! DI SEBABKAN KURANG PEKA JENTERA CYBER UNTUK TEKAN "LIKE" , #Bangkangdarilongkang BIKIN PANAS LAGI !!! @tunfaisal



Baru baru ni aku terbaca satu artikel dari sebuah blog yang cukup cukup HEBAT dan PANAS (hati) dengan performance  yang ditunjukkan oleh geng UNIT MEDIA BARU (UMB) apabila diberikan misi tugas tugas khas..Tak paham pulak aku kenapa nak salahkan UMB pasal kurangnya like dekat video video yang dikeluarkan oleh #bangkang dari longkang ni..



Setahu aku bukan UMB saja yang ditugaskan untuk mengerakkan jentera siber pro Umno BN ni..Banyak lagi team team yang hebat dan PAKAR dalam bidang ni..Malah team team yang satu lagi tu sekarang ni mula begerak keseluruh negeri untuk melaksanakan program yang cukup HEBAT..Tapi apakah program seperti itu memberikan IMPAK yang cukup BESAR untuk jentera Cyber Umno BN ??

Aku rasa khilaf juga dengan apa yang Blogger tersohor tu tulis,ye lah kat mata dia aku ni sapa lah kan,dah la takdak dalam blog list dia..Terus terang aku katakan kat sini aku ni adalah satu produk baru yang dilahirkan oleh UMB yang diberi kepercayaan oleh Pengerusi UMB sendiri untuk menyertai UMB Kedah..Aku akui masih baru dalam bidang penulisan lagi walaupun sebelum ni aku diberi kepercayaan oleh saudara MCTHEORY untuk menjadi penulis dalam blog Kedah Ke KL..

Pelik jugak aku tetiba ja geng geng ni serang UMB,nak kata tak kenal masing masing dah penah jumpa..kalau ada masalah tegur depan secara baik..Aku pun malas nak layan bab lawan sesama sendiri ni.bukan ada faedah pun..nanti jadi back fire pulak..Walaupun masih baru,aku tetap menghormati OTAI OTAI yang telah lama berjuang dalam dunia blog ni..

Jangan lah menunding kesalahan kepada orang lain jika sesuatu pekara itu untuk kebaikkan bersama.
Aku tau mesti ada yang baca ni terasa hati..tapi apakan daya.ini pendapat aku..Apa apa pon jom like video ni ramai ramai..Kepada sesiapa yang masih kurang dari 30 akaun boleh la buat cepat cepat !!!



MTK
BUANG PERKATAAN POLONG TAK BERTUAN TU BOLEH TAK??NAH MUNTAH AKU DENGAR

2 comments:

Anonymous said...

aku bukan nak campor bro...tu hal korang sebagai blogger,tapi aku sependapat dgn bloger otai tu.brapa ramai cybertrooper umno yg ada...tak kan tak mampu atasi perkara yg korang anggap kecik tapi besar impaknya bagi aku.

Anonymous said...

Lepas bca artikel gomo tu, aku cuma pelik knp gomo kata melahirkan blogger baru tu takda impak apa2.. Sedangkan kita ada bnyak parlimen n adun untk dijaga... Kalau nak harapkan jumlah blogger yg adaskrg mmg. Cukup la der...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive