Saturday 19 May 2012

PANAS !!! DOKUMEN SEBENAR RAJA NONG CHIK DI DEDAHKAN !!! NURUL KENA MAIN DENGAN RPK ?


Apa kecoh-kecoh ni Nurul & RPK?

Sebelum ni aku dah bagi tau, Nurul dah terdesak kerana populariti Dato Raja Nong Chik semakin meningkat di Lembah Pantai sedangkan imej Nurul sendiri semakin suram. Oleh itu, untuk memburukkan imej Dato Raja Nong Chik, Nurul pun gunakan RPK sebagai proksi untuk menyerang Dato Raja Nong Chik.

Apa tuduhan yang dibuat oleh RPK?

RPK mempertikaikan bagaimana syarikat yang pemegang saham utamanya adalah anak Dato Raja Nong Chik boleh mendapat kontrak dari Kementerian Belia dan Sukan.



Dalam hal ni, nasib baik ada sumber dari Kementerian Belia dan Sukan yang sanggup membantu untuk menerangkan keadaan sebenar.

Apa ceritanya ya?


Istijuara Sdn Bhd telah menerima Surat Niat (Letter of Intent) dari KBS pada 18 Julai 2006 untuk membekal, memasang dan menyelenggara peralatan untuk Institut Kemahiran Belia Negara Bandar Penawar, Johor. Pada masa ini, Dato Raja Nong Chik tidak memegang sebarang saham dalam syarikat ini. Begitu juga anak beliau.

Pada tahun 2007, Dato Raja Nong Chik telah membeli saham di dalam syarikat berkenaan dan meletakkannya di bawah nama anak beliau. Pada masa ini, Dato Raja Nong Chik masih belum dilantik menjadi Menteri. Pada masa ini beliau juga bukan Ketua Bahagian UMNO Lembah Pantai.

Baca seterusnya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive