Friday 18 May 2012

TUDIAA !!! DIN PUDURAYA DAH GELI GELI NAK JADI MB JOHOR ?!!



Salahuddin Ayub sudah membuat pilihan kerusi yang hendak ditandingi - peringkat Dewan Undangan Negeri (Dun) di Johor pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

"Setakat ini, saya telah memilih kerusi yang hendak saya tandingi. Saya sudah pun memaklumkan kepada kepimpinan pusat, untuk memenuhi kehendak sokongan akar umbi untuk saya bertanding di Johor, di kerusi Dewan Undangan Negeri," kata beliau kepada Sinar Harian Online, hari ini.

Salahuddin menambah, buat masa sekarang bertanding kerusi Parlimen adalah pilihan kedua.

"Saya mungkin akan bertanding kerusi Parlimen, tetapi itu hanya jika keadaan memerlukan. Bertanding kerusi Parlimen adalah 'secondary'," kata Salahuddin sambil menambah, beliau mahu membantu gelombang perubahan yang hendak dibawa oleh Pakatan Rakyat (PR) di Johor..SINAR

1 comment:

Unknown said...

Dah berangan jadi MB le tu...

HOT!! BUKTI RAJA NONG CHIK SALAHGUNA KUASA!! Baca di sini..

http://apakecoh2.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive