Thursday 6 March 2014

BENARKAH SITI ZABEDAH A.K.A SITI KASSIM MURTAD ??



AIDCNews – 5/3/14 – Penafian Siti Kassim bahawa dirinya murtad telah memaksa orang ramai berfikir adakah benar dia sudah memeluk agama Kristian tanpa menukar identiti Melayu di dalam kad pengenalan sepertimana kes Lina Joy ?

Hari ini, ketika Mahkamah Persekutuan sedang mendengar permohonan gereja Katolik mendapatkan kebenaran untuk menggunakan kalimah Allah dalam penerbitan mingguan, ‘The Herald’ dalam versi bahasa Malaysia, Siti Kassim muncul dengan memakai t-shirt hitam tertulis ‘Allah sekelian alam.’



“Kenapa orang Melayu dan orang Islam jadi macam lembu? Nak tahu ajaran Islam yang sebenar mereka kena rujuk dan baca al-Quran, bukan dengar daripada orang yang kononnya alim.

“Saya datang ke sini atas nama agama Islam…saya tidak setuju dengan kumpulan yang datang membantah penganut Kristian menggunakan kalimah Allah ini.

“Ada orang tuduh saya sudah murtad.. siapa anda hendak menuduh seseorang itu murtad atau tidak. Hanya Allah yang akan menentukan, bukan kita, manusia,” kata Siti Kassim dilaporkan Agendadaily.

Siti Kassim (bertanda bulat) atau nama penuhnya Siti Zabedah Kasim adalah anggota LGBT (Lesbian, Gay, Biseksual dan Transgender) ‘Seksualiti Merdeka’ yang bernaung di bawah Comango (Gabungan NGO Malaysia di dalam Proses UPR).

Turut kelihatan bersamanya adalah salah seorang lagi aktivis LGBT (bertanda bulat), salah seorang daripada 5 aktivis LGBT yang pernah memohon semakan kehakiman pada tahun 2012 berkenaan larangan pihaknya mengadakan program tahunan Seksualiti Merdeka di negara ini.

Portal Malaysiakini, menamakan 5 aktivis itu adalah Pang Khee Teik, Angela Marianne Kuga Thas, S Thilaga Socky Pillai, Siti Zabedah Kasim dan Md Nor Ismat Selamat (juga dikenali sebagai Michelle Nor Ismat) yang diwakili oleh peguam Honey Tan Lay Ean yang juga merupakan jurucakap Comango.Baca Seterusnya

4 comments:

Anonymous said...

Sebenaqnya makin ramai si PENYAMAQ KAPIR BUAS menyamaq sbg. org Islam termasuk sebgai PENGGANAS! Bahkan pengganas TALEBAN dan AL-QAEDA adalah diCIPTA oleh Barat-Israel sendiri, untuk tujuan MENJATUHKAN Islam/umatnya dan untuk melaksanakan PENJAJAHAN Barat-Israel, ke atas negara-negara Islam yg. kaya minyak gas; lihat di http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a state-sponsor-of-terrorism/5339728, Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel Chossudovsky, Global Research, June 19, 2013.

Inilah akibat Si PENDATANG KAPIR BUAS BANGKAIBABIDAP BERMAHARAJALELA! Bayangkanlah puak PENDATANG KAPIR BUAS ini memerintah Tanah Melayu ISLAM kita - HANCOQ! Bakal jadi tanah SYAITAN!

Baik si PENGGANAS KAPIR DAPBANGKAI DIHALAU saja dari NUSANTARA MELAYU (Alam Melayu - yg. termasuk Tanah Melayu, Borneo, Indonesia, Brunei, Filipina, Kampuchea dan Thailand serta Kepulauan Pasifik yg. termasuk Hawaii - pusaka berzaman nenek moyang kita ini, dari sebelum dijajah dan dipecahkan oleh si Barat-Zionis KAPIR laknat) buat selamanya!. Si PENGECUT ini takkan berani hina agama Hindu ataupun pemimipin Hindu atau Kristian macam ni, termasuk Raja-raja Barat! Kalau di India, kalau hina agama ataupun pemimpin Hindu, mungkin dah diPANCUNG!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Mungkin tak lama lagi, satu lagi jenis SEKS SONGSANG akan diminta diHALALkan di Tanah Melayu, bumi Islam kita ini, oleh si BANGSAT penjilat-perangai-KAPIR BUAS Barat-Zionis - iaitu MEROGOL BINATANG! Lihat di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2352779/Bestiality-brothels-spreading-Germany-campaigner-claims-abusers-sex-animals-lifestyle-choice.html:

Bestiality brothels are spreading through Germany faster than ever thanks to a law that makes animal porn illegal but sex with animals legal, a livestock protection officer has warned.

Madeleine Martin told the Frankfurter Rundschau that current laws were not protecting animals from predatory zoophiles who are increasingly able to turn to bestiality as a 'lifestyle choice'.....

Bestiality dropped off the statute books as a crime in 1969 but in recent years the number of people believed to be participating in such acts has increased significantly.

There are even 'erotic zoos' which people can visit to abuse animals ranging from llamas to goats.

Hans-Michael Goldmann, chairman of the agriculture committee, said the government aimed to forbid using an animal 'for individual sexual acts and to outlaw people 'pimping' creatures to others for sexual use.'

German 'zoophile' group ZETA has announced it will mount a legal challenge should a ban on bestiality become law.

'Mere concepts of morality have no business being law,' said ZETA chairman Michael Kiok.

When the 1969 law banning sex with animals was banned the Animal Protection Law was introduced, but it failed to include a specific ban on zoophilia.

The terms bestiality and zoophilia are the formal names for having sex with animals for pleasure.

Makcik Sambal Belacan.

Zulhelmi Firdaus said...
This comment has been removed by the author.
Zulhelmi Firdaus said...

Siti kasim dia tak bodoh bagi pandangan aku.. Aku rasa dia ada belajar ilmu hakikat ataupun ilmu ma'rifat( ilmu mengenal diri) . . Sebab dia ada sebut "Fana" dan " Mati sebelum mati" sepertimana arwah tok kenali kelantan dan 9 wali songo di indonesia pernah juga mengatakan hal sedemikian...memang benar kalimah allah untuk semua.. Kerana DIA yang berserta dengan segala sesuatu yang dia ciptakan termasuk manusia haiwan tumbuh tumbuhan dan sebagainya.. Allah juga berserta dengan segala agama.. " tidak aku jadikan sesuatu untuk membuktikan akan kekuasaan ku".. Rujuk pada guru 'MURSYD ARIFBILLAH' tasawwuf dia akan faham

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive