Friday 28 June 2013

TERPANASSS !!! APA KAITAN SANUSI EX SETPOL DENGAN TENGKU WONG DAN BALAK DI KEDAH ?? #HanyaDiKedah


Lawa kereta 

Hairan bin ajaib betullah, awat tah 3, 4 hari ni penyokong Pas duk sebut pasal Sanusi dengan Tengku Wong dan projek projek balak di Kedah??

Cerita yang aku dengaq pulak bukan dari orang orang biasa.. Semua yang duk cerita ni penyokong tegar Pas.. Bila sebut pasai Sanusi ja mesti ada yang selit pasal Tengku Wong dan cerita pasal projek balak..

Pelik juga aku, ya laa, puak Pas ni kan semuanya baik belaka, buat kerja cara Islam.. Mana ada rembat rembat balak..

Tapi selepas kekalahan teruk Pas pada PRU lalu di Kedah hingga BN dapat merampas kembali Kedah dari tangan Pas membuatkan banyak cerita cerita rahsia dalam Wisma Darul Aman dibongkarkan.. Seperti pergaduhan Sanusi dengan COO PMBKed ( Klik Sini )..










Selain ditugaskan sebagai Setpol Ust Azizan, apa lagi peranan Sanusi sebenarnya ?? Adakah beliau juga ditugaskan untuk mengagih-agihkan kompartmen kompartmen balak kepada  kroni ?? atau guna proxy untuk kepentingan peribadi..?? Apa pula kaitan Sanusi dengan Tengku Wong ??

Apa apa pun Sanusi perlu menjawab segala persoalan diatas tanpa perlu mengalih ke isu lain seperti apa yang beliau lakukan kepada rakan rakan FB beliau..


MTK
Betoika depa kata Sanusi duk atoq pingat bagi kat orang orang Pas ??

1 comment:

Anonymous said...

semua telus pembangkang ni... cepat la citer bagi tau kisah kedah ni kat org terengganu.. biar dia org tau sebelum prk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive