Wednesday, 19 June 2013

PANASSS !!! BIAQ BETUI KETUA PENERANGAN PAS KEDAH SANUSI SETPOL TERAJANG COO PMKED BERUSIA 60 TAHUN ??




Sebenarnya isu ni takdak lah lama sangat..Kalau tak salah aku dalam tahun 2011.. Beberapa rakan blogger Kedah pernah mendedahkan isu  Sanusi Setpol menendang seorang lelaki diwisma..(Baca sini) Lepas tu kalau tak salah aku juga, sanusi menafikan berita ini dalam FB dia..Dia tuduh kami fitnah..Aku tak berapa ingat sangat.

Padahal semua orang di wisma dah tau perangai dia yang berlagak samseng..Kami dah tau segala bagai cerita dalam wisma sebelum ni..Orang yang sanusi tendang tu pulak dah berumur lebih kurang 60 tahun..

Dasyat aksi berkungfu waktu tu..Mihat Shaari tu pulak bekerja sebagai Ketua Pegawai Operasi PMBKed.. Kalau tak salah aku punca pergaduhan tu pun pasal projek balak..



Segala apa yang kami cerita sebelum ini mengatakan bahawa Sanusi terajang orang di Wisma memang benar apabila orang Pas sendiri mendedahkan dan Sanusi mengakui menendang COO PMBKed di Wisma seperti apa yang ditulis sendiri oleh orang kuat Adun Kubang Rotan..

Memang tak patutlah kalau Sanusi X Setpol Azizan buat lagu tu.. Kata buat kerja cara Islam tapi terajang orang tua seusia dengan bapak kita buat apa ?? Besaq sangatkah kuasa setpol sampai nak terajang COO ??

Walaupun insiden ni dah lama, memang tak patut Sanusi buat kelaku macam duk dalam hutan.. Binatang pun ada rasa kasih sayang.. Patutlah orang Pas ramai tak suka kat Sanusi sebab depa tau perangai samseng X setpol Azizan..


MTK
Ada siapa kenal itu Tengku Wong ?? Taikun kayu terbesar di Malaysia... Apa kaitan Sanusi dengan Tengku Wong ?? Jeng Jeng Jeng

1 comment:

Anonymous said...

tak tkejut dan xheran. Sanusi juga tendang fly kick ngan guru disiplin sek menengah sains sultan mohd jiwa sg petani. Antara musuh ketatnya Hasnul,Syed yusuf dan lain2. Jga-jga makcik Suraya kita pun boleh kne kalo cuba try menasihat budak nih. Patut kene check mental dia , otak tak steady camni camaner la PAS amek jd penghulu/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive