Friday 1 February 2013

TU LA MAHFUZ BILA ORANG KATA BODOH HANG HAPPY !!


Siapa tak kenal Mahfuz yang umumnya sudah tahu akan tahap kebodohan Mahfuz antara paling teruk di dunia..Sifat nak popularkan diri sentiasa ada dalam hati  naib presiden Pas sekor  ni walaupun mempunyai tahap IQ yang amat rendah

Isu terbaru yang di dedahkan oleh mahfuz sebenarnya satu fitnah semata mata.. KDN mendakwa surat yang didedahkan oleh Mahfuz sebenarnya palsu.

Surat berkenaan didakwa meminta pengarah bahagian dan daerah menghantar kad pengenalan yang tidak dituntut dalam masa 18 bulan ke Sabah.




Dalam sidang akhbarnya di ibupejabat PAS di Kuala Lumpur ,Mahfuz kata bimbang kad pengenalan yang hendak dilupuskan ini diberi kepada warga asing di Sabah yang akan membenarkan mereka mengundi pada pilihan raya.

Menurut Mahfuz surat arahan itu ditandatangani Pengarah Bahagian Kad Pengenalan, Md Solehan Omar dari ibu pejabat JPN di Putrajaya bertarikh 14 Disember 2012 dan dihantar kepada semua pengarah JPN peringkat negeri dan daerah.

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein hari ini menjelaskan surat arahan yang didakwa kononnya dikeluarkan ibu pejabat Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) meminta pengarah bahagian dan daerah menghantar kad pengenalan yang tidak dituntut dalam masa 18 bulan ke Sabah, adalah surat palsu.

Beliau berkata, JPN tidak pernah mengeluarkan surat arahan seumpama itu dan menyifatkan tindakan itu lebih bermotif politik bagi menjejaskan imej kerajaan, lebih-lebih lagi dalam suasana menghadapi Pilihan Raya Umum ke-13.

Justeru katanya, satu laporan polis berhubung surat palsu itu akan dibuat Ketua Pengarah JPN, Datuk Jariah Mohd Said hari ini.

3 comments:

Anonymous said...

PEMALSUAN DOKUMEN K'JAAN KESALAHAN SERIUS, APATAH LG DIGUNA UTK MEMFITNAH K'JAAN. TNDKN TEGAS HARUS DIAMBIL. JGN LPSKN.

Anonymous said...

dah bnyk dokumen kena palsu ni, kdn x nak amik apa2 tindakan ker? ker nak bg amaran lagi? dah berbuih dah kot asik bg amaran.. bawak keluar la telur tu wahai menteri kdn..

Anonymous said...

kalu betul palsu pegawai yang menandatangi surat itu mesti membuat laporan Polis supaya pekara ini boleh disiasat dan menentukan kesahihan surat tersebut , bukan jawapan di Muka akhbar sahaja. Mana Pegawai yang menantangani surat tersebut untuk tampil bukan menteri yang jawap.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive