Wednesday 17 October 2012

PANASS !!! MAHFUZ MULA MINTAK DUIT BR1M DARI PENYOKONG PAS? #tukarkedah



Dalam siri ceramah pas yang diadakan pada minggu lalu di markas pas pokok sena, mahfuz berkata jika penyokong pas yang tak mahu wang bantuan rakyat 1 Malaysia (BR1M) boleh sumbangkan ke pej MTD atau markas Pas bagi memenuhkan tabung simpanan Pru untuk melawan UMNO..MTK sempat mengikuti ucapan ucapan Mahfuz diruangan FB beliau yang ditulis oleh salah seorang staf di pejabat MB..





Kita boleh tengok kat sini macam mana pemimpin2 pas sangup jadi peminta sedekah semata mata nakkan kuasa..Sewaktu cadangan Pemberian BR1M kepada rakyat yang diumumkan oleh kerajaan pada bajet tahun lalu, Pas lah parti yang paling lantang memperlekehkan usaha kerajaan untuk mengurangkan beban rakyat tetapi sebaik saja BR1M diedarkan penyokong pr tanpa segan silu menjdi orang paling awal menerimanya..


Melihat pada reaksi itu maka pemimpin pas mengeluarkan fatwa bahawa BR1M itu haram..Tetapi bila penyokong pas tidak mengendahkan fatwa itu pemimpin pas terpaksa mencari helah lain iaitu mengenakan cukai atau meminta separuh dari wang bantuan itu masuk ketabung mereka.. Itu lah Pas yang sinonim dengan parti tin milo boleh lalukan apa saja asalkan dapat keuntungan..BR1M haram buat ahli tapi halal buat parti

1 comment:

Anonymous said...

Tolong keluarkan gambar Mahfuss tu takut tengok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive