Sunday 14 October 2012

MASYUKK !! HADI AWANG ADA SHARE BUSINESS DENGAN DAP ?



Makin terpesong jauh Parti yang kononnya memperjuangkan Islam ni..Mana taknya Presiden Pas sendiri akui dapat pelbagai keuntungan atas hasil kerjasama dengan Dap yang terang terang selama ini menolak perjuangan Islam Pas..

Demi undi Pas sanggup lakukan apa saja asalkan mendapat keuntungan peribadi bagi Pas..Islam pulak Pas hanya jadikan modal untuk tarik undi orang melayu tapi pada hakikatnya, tiada lagi perjuangan Islam dalam Pas..

Sebelum ini Pas mengeluarkan risalah bahawa umat Islam wajib undi Pas kerana dasar Pas adalah Islam maka perlu menolak parti parti lain yang tidak berdasarkan Islam..baca keratan dibawah


Adakah perjuangan Pas sekarang sama seperti keratan risalah diatas? Jika ya tunjukkan bukti bahawa Pas menolak segala ajaran lain..Buktikan juga matlamat Pas untuk tegakkan negara Islam dan buktikan semua yang terdapat dalam petikan risalah diatas..

Bagi MTK memang Pas mendapat untung, tetapi yang ruginya ialah umat Islam yang ditipu oleh perjuangan plastik Pas..Adakah Hadi masih ingat Amanat beliau dahulu ?


MTK
Di Kedah Pas mentadbir tapi disebabkan 1 kerusi yang Dap menang maka banyak benda Pas terpaksa ikut cakap Dap..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive