Sunday 9 September 2012

PANASS !!! APA MOTIF BODYGUARD ANWAR TUNJUK PISTOL DEKAT ORANG AWAM ??


Insiden pengawal peribadi Anwar mengeluarkan pistol automatik ketika anwar melalui sekumpulan pemuda dan belia di Jasin semalam membuktikan Anwar mengamalkan politik ganas dan kotor..Menurut apa yang ditulis oleh blog CTS semasa bas melalui kumpulan ini tiba-tiba turun seorang lelaki Melayu dari sebuah kereta Toyota Camry bernombor plat WUR 3662 dengan sepucuk pistol. Sepucuk pistol ini diacukan kepada kumpulan yang menunggu bas dinaiki Anwar Ibrahim.




Lelaki itu menggertak kumpulan pemuda-pemuda ini supaya jangan menghalang bas yang Anwar Ibrahim naik..Mungkin selepas insiden yang berlaku di Masjid Pumpong Alor Star tempoh hari membuatkan Anwar terpaksa cari helah baru untuk mengertak sesiapa saja yang menghalangnya dari meneruskan program jelajah mereka...

Persoalannya adakah wajar pengawal peribadi Anwar turun dan mengacukan pistol kumpulan terbabit?? Siapa Anwar dengan semudah itu pengawal peribadinya nak acukan pistol? Apakah Anwar sudah tak sabar nak jadi presiden hingga sanggup lakukan apa saja untuk mengejar cita citanya..MTK harap pihak PDRM menyiasat pekara ini..Ini bukan soal pilih bulu atau tidak tapi ini soal keselamatan orang awam..


Gambar dan laporan asal dari blog CTS

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive