Wednesday 25 July 2012

TERKINI KHAS BUAT AHLOL TOLOL PAS !! AMK SOKONG KARPAL TOLAK HUDUD PAS !!! SEKIAN


Sudah dijangka bila bab hudud berkumandang mesti tiga ekor beruk pakatan ni mesti bertelagah,kali ni giliran si sam kemetot pulak bertindak senada dengan karpal tidak sokong undang undang Hudud Pas..Sam ketot juga memberi amaran kepada tantawi supaya jangan bertindak bodoh.kerana menimbulkan kemarahan ahli ahli dap..

KUALA LUMPUR: sayap Pemuda Parti Keadilan Rakyat telah memilih untuk bersama dengan Pengerusi DAP Karpal Singh dalam menentang aspirasi hudud Pas.

Ketua, Shamsul Iskandar Mohd Akin, semalam memberi amaran kepada rakan sejawatannya dari Pas, Nasrudin Hassan Tantawi, bahawa dia telah membuka kotak Pandora lebih komen beliau baru-baru ini mengenai pelaksanaan hudud, yang telah menimbulkan kemarahan ahli-ahli DAP Karpal dan lain-lain.



Beliau berkata ia adalah tidak wajar untuk Nasrudin korek membangkitkan isu itu telah lama wujud kerana beliau mendakwa bahawa pendirian pakatan antara PKR, DAP dan Pas pada undang-undang jenayah Islam adalah jelas.

"Saya ingin menasihatkan Nasrudin merujuk kepada persetujuan kami akhir tahun lalu bahawa hudud tidak adalah sebahagian daripada dasar bersama Pakatan Rakyat sehingga semua pihak anggota bersetuju untuk."

Shamsul Iskandar berkata bahawa hampir kepada 30 pemimpin parti pembangkang telah bertemu selama lebih tiga jam pada 29, Sept tahun lepas untuk menyelesaikan isu yang mendalam hudud, yang telah melihat DAP dan Pas berulang kali bertelagah.Baca selanjutnya

MTK masih tak paham kenapa ahli ahli pas masih buta mata buta perut tentang isu hudud ni..Dah terang terang rakan seangkatan sendiri tolak hudud tapi masih nak salahkan orang lain..Apakah Pas percaya mereka akan menguasai pakatan JIKA pakatan menang kelak ??

Dah tentu tidak sama sekali..Dari dulu lagi Dap yang menguasai pakatan pembangkang PKR hanya sebagai boneka,Pas pula sekadar kuli batak..Jadi adalah mustahil bagi Pas untuk menjalankan undang undang hudud walaupun di negeri yang ditadbir mereka..

1 comment:

Anonymous said...

lawa gambar SAM KETOT hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive