Thursday 26 July 2012

MALAPETAKA !! PADAH BAWA MANUSIA KAFIR HARBI NI MASUK DALAM MASJID





Pada bulan Ramadhan tahun 2009 xavier Jayakumar telah diarahkan oleh totok lebai pas untuk menyampaikan tazkirah di Masjid Ar Rahimiah Sri Andalas Klang..Selepas tiga tahun berlalu Masjid itu ditengelami banjir..

Adakah ini BALA yang diturunkan oleh Allah swt terhadap DOSA Kafir Harbi Xavier Jeyakumar?? Azab yang masih dirasai sehingga ke malam ini sehingga jemaah sukar untuk menunaikan solat di dewan utama masjid berkenaan

















Apa yang peliknya lokasi Masjid Ar Rahimiah ini terletak diatas Bukit Lipat Kajang..Mana mungkin boleh dinaikki banjir ?? Sedangkan Hospital Tengku Ampuan Rahimah yang bertentangan pun tak dinaikki banjir walaupun Hospital itu kedudukan lebih rendah dari kedudukan Masjid..

Apakah yang berlaku ini adalah tanda kemurkaan Allah terhadap pimpinan PKR dan Pas di Selangor kerana sanggup mempergunakan Masjid untuk kepentingan politik ??


MTK
PAS PELACUR AGAMA, JUAL AGAMA UNTUK KEPENTINGAN POLITIK

2 comments:

Teropong Hikmat said...

Semoga Allah memberikan petunjuk kepada kita semua.

Mohonlah bersungguh-sungguh supaya Allah berikan pengetahuan tentang samada sebenarnya PAS ialah pejuang dan pembela Islam? atau perosak Islam.

Walinong Sari said...

alim ulamak manayang bagi dia kebenaran ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive