Monday 16 April 2012

PANASSS!!! GAMBAR SALLEH MAN DAN MAT SABU DI MEDAN DISEBARKAN OLEH GUAN ENG ??



SUMBER DALAM DAP:
Umat Islam di Pulau Pinang, mereka mencari-cari jawapan kenapa YB Salleh Man masih tidak dilantik sebagai YDP Majlis Agama Islam Pulau Pinang (MAIPP), walaupun dijanji dan dijanji berkali-kali, retahun dah janji tu. Pelik bukan, kenapa perlu aprroval from Lim Guan Eng??? Bukankah LGE Cina Kafir yang menentang Islam secaraa halus? Bukankah DAP telah membuat majlis Angkat Sumpah akan menjadikan LGE sebagai PM Kristian Malaysia yang pertama dalam 10 tahun.


Umat Islam di Pulau Pinang keliru! Mymassa telah menjalankan kajian sulit, dan mendapati YB Salleh Man sendiri yang bermasalah, YB Salleh Man sendiri tidak mahu dirinya dilantik sebagai YDP MAIPP, kerana YB Salleh Man tidak boleh melupakan insidennya di Medan bersama-sama Mat Sabur. YB Salleh Man tahu, jika dia jadi YDP MAIPP, LGE dengan mudah mempergunakannya, contohnya LGE boleh arah YB Salleh Man..."eh you kuarkan surat arahan semua masjid dan surau jangan buat bising, kasi kecik sikit itu azan, atau buat macam Singapore, azan dalam masjid saja!.

Kamu ingat YB Salleh Man berani ker lawan arahan LGE tu...kalau dia lawan, LGE senang aje jawab, :...ingat Salleh Man, gambar you dengan Mat Sabur kat Medan dalam tangan i tau..." Kalau i sebar terbeliaaak mata Nik Aziz tau...!!!!".

So, anda di Pulau Pinang...faham-fahamlah...
(Bersambung...)
MyMassa

1 comment:

Anonymous said...

Ceciter jap. Ha3x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive