Sunday 15 April 2012

KHALID GAGAP BERBANGGA DENGAN PENINGKATAN PELABURAN PALING TINGGI DALAM SEJARAH NEGERI SELANGOR??



Mungkin inilah kejayaan yang di banggakan oleh khalid gagap setelah mengurus tadbir negeri selangor.segala aset aset anak syarikat selangor dijualnya bagi menunjukkan bahawa beliaulah paling bagus menjana ekonomi selangor.Dalam masa yang sama rumah rumah urut makin bersepah di selangor.



bukan di kawasan tumpuan pelancong saja.malah menular ke kawasan perkampungan melayu..kalau ikut kenyataan yang dikeluarkan kerajaan negeri Selangor baru-baru ini mereka hanya mengeluarkan sebanyak 60 lesen kepada pusat urut di seluruh negeri itu.

Persoalan yang timbul, sekiranya hanya 60 lesen dikeluarkan pihak kerajaan negeri pimpinan Parti Keadilan Rakyat (PKR), ini bermakna lebih banyak pusat urut beroperasi secara haram di Selangor.
Tapi yang ada sekarang lebih dari 200 rumah urut..Siapa dalang disebalik pemberian lesen lesen haram kepada rumah urut ini??

adakah apek ini?


nyonya ini


atau atok ini
picit ini macam la amoi



Jawapannya kesemua sekali terlibat..si ronnie liu ni exco pbt,teresa kok ni pelaburan,khalid lak semua yang ada di selangor ni macam dia punya..apa dia nak buat dia hentam saja..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive