Saturday 17 March 2012

PANASA !!! HOTEL SHANGRI-LA TIDAK SELAMAT UNTUK SESUATU MAJLIS??!! @PMOMalaysia @NajibRazak


Sebelum ini Rafizi dengan bongkaknya menuduh YAB PM telah menyalahguna wang rakyat dengan mendedahkan Banquet Event Order (BEO) berkenaan Majlis Pertunangan anak perempuan YAB PM di bayar oleh Kerajaan Malaysia..Walaupun Pihak PMO telah menjawab fitnah yang di reka Rafizi adalah tidak benar sama sekali tetapi sehingga ke saat ini Rafizi masih belum memohon maaf diatas #FitnahPR yang dilemparkan kepada YAB Perdana Menteri.


Kini kedengaran pihak Shangri-La ada menafikan mereka terlibat dengan permainan kotor fitnah pembangkang ini. Berkenaan isu identiti pemberi maklumat, menurut rakan blogger Khazanah Minda Politik Melayu, dia ada menyebut :


Identiti pekerja hotel Shangri-la yang memberi maklumat kepada Rafizi akan didedah sedikit masa lagi kerana penulis mahu melihat bukti sahih dari Rafizi terlebih dahulu kononya beliau mendakwa itu adalah invois sah pembayaran dilakukan menggunakan wang kerajaan.


Tetapi Persoalannya di sini Adakah hotel Shangri La masih selamat untuk di adakan sesuatu majlis atau acara besar besaran??Jika selepas ini seseorang VVIP mahu menempah untuk membuat sesuatu majlis adakah pihak hotel dapat memberi jaminan pekara sama tidak akan berulang??


Sepatutnya pekara ini tidak berlaku memandangkan status hotel ini bertaraf 5 bintang..MTK berharap pihak hotel mengambil tindakan tegas kepada pekerjanya yang sengaja menjual maklumat tersebut kepada pihak pembangkang dan mencabar pihak hotel menyaman Rafizi bagi membersihkan kembali nama Hotel..




Baca selanjutnya di sini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive