Monday 12 March 2012

KASI PANAS !!! RAFIZI AKAN TERBOGEL BILA DOKUMEN PERUNTUKKAN BESAR DARI PETRONAS AKAN DI DEDAHKAN???



MYmassa telah memanjat tangga PETRONAS setelah menerima maklumat daripada pegawai-pegawai senior di Petronas bahawa lulusan Leeds University Grade Low 2 ini asyik menghantar emel di dalam kotak emel Petronas dengan mengkritik dan mengutuk bos-bos lamanya. Emel-emel itu akan diketengahkan tidak lama lagi. Kita buka cerita dulu.

Oleh kerana Rafizi tidak kompeten dan kurang berkesan di Petronas, maka dia dikeluarkan dan bermulalah dia meneruskan kerja-kerja mengutuk siapa sahaja hatta isu NFC dan lain-lain. Walhal Rafizi tidak hendak pula mengutuk Ketirisannyang maha besar oleh Yayasan Selangor, PKNS, isu Pasir dan Pejabat MB Selangor yang penuh dengan rasuah maha besar.

Kini Rafizi mengharapkan dicalonkan dalam PRU13 ini. Kerja beliau yang diarahkan oleh Anwar ialah menjatuhkan DS Shahrizat dalam isu NFC, memalukan Perdana Menteri dalam isu perkahwinan anak PM secara konsisten. Namun, beberapa tuduhan beliau tidak tepat malah berunsur tuduhan.

Kita tunggu permainan Rafizi selanjutnya, dan tunggu juga pendedahan Mymassa selepas ini. Kita akan telanjangkan Rafizi!

mymassa

3 comments:

zuL_Black pEnnanT. said...

AKU JUGA RAKYAT KEDAH..!
namun blom satu pn menampakkan keporak-perandaan..malah lebih bgus dr kepimpina jahiliah umno sblm ni..byk hal2 yg sblm ni tertangguh semasa pemerintaha BN dpt diselesaikan..pendapatan hasil negeri meningkat..itu Rahmat Allah bg yg mahu berfikir..! tidak sekali2 bersubahat dlm mengangkat pemimpin yg jahil lg dungu agamanya..! kelak akan perlu berjawab dihadapan Allah diMahsyar kelak!! bertaubatlah..kembalilah kpd ajaran Quran & Sunnatullah..berjuang atas dasar kebenaran!! tidak perlu memanjangkan perkhabaran yg belum tentu kesahihannya kerana bimbang kelak menjadi fitnah..n ingat,fitnah sgt besar akibatnya!! kita dihujung zaman!!
Insyaallah..aku berjuang kerana Allah..

Anonymous said...

Mak aih, siap circle kan alamat rumah dia? Apa maksudnya tu yer? Nak suruh pencacai lain buat onar kat umah dia ke? Apa kata kalau alamat umah admin kena circle, pastu ada yang buat something pada umah admin? Ada fikir tak? Sekarang kan zaman canggih. Dari IP Address pun dah leh tau lokasi kat mana. Jangan nak naya org, kan tak elok.

Anonymous said...

kembali kepada ajaran Al quran dan Sunnah.itu lah sepatut nya. apakah pas sudah kembali kepada ajaran Al quran dan Sunnah. Jauh sekali.yang aku nampak hanya berkopiah dan berserban sahaja. tuduh menuduh,fitnah, adu dumba adalah makanan harian puak Pas juga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive