Friday 16 March 2012

AZMIN KANTOI MEMBERI SOKONGAN KEPADA YAHUDI??


Dalam kehangatan isu mengenai Si Ketua Penipu tu menyokong Rejim Yahudi Israel, timbul pulak isu ni. Nampak gayanya, Si Azmin tu ada niat nak merosakkan keadaan.

Semalam, dalam sidan dewan Parlimen kecoh apabila Menteri Luar, Datuk Anifah Aman menyatakan bahawa Kerajaan malaysia tidak akan bertoleransi dengan israel.

Sambil menyelar tindakan Si Ketua Penipu yang menyokong Keselamatan Israel, Datuk Anifah menyatakan komitmen Kerajaan memperjuangkan hak Palastine.



Kenyataan Menteri Luar itu telah membangkitkan kemarahan dari kalangan pembangkang terutamanya Anak Emas Kesayangan Si Ketua Penipu iaitu Si Azmin Ali.

Dia cuba untuk melegakan keadaan dengan membaca petikan falasafah dari seorang yang berbangsa Jerman. Tapi tindakan tersebut hanya memalukan dia sahaja.

Insiden ini telah dilaporkan secara lansung oleh Ahli Parlimen Kota Belud, Datuk Abdul Rahman Dahlan dalam laman Twitternya.



Sekali lagi, tindakan Pakatan Pembangkang itu hanya memalukan diri mereka sendiri sahaja apabila kenyataan Azmin itu digelak oleh seluruh ahli Parlimen yang ada.

Kot ye pun nak ambik petikan dari kata - kata falasafah sekali pun, cari la dari kalangan orang Islam. Apa, lekeh sangat ke orang islam ni sampai tak boleh jadi rujukan? Nak jugak ambik petikan Yahudi tu pasal apa? Kan tak pasal - pasal je dah malu!!! Baru Padan Muka Dia!!!


SUMBER

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive