Thursday 15 March 2012

KASI PANAS!! WANITA YANG DI UPAH RAFIZI SUDAH DI KENAL PASTI??


Sempoi la KMPM dan rakan rakan blogger lain kerana berjaya mendapatkan maklumat terperinci mengenai gadis misteri yang kononnya di ciptakan oleh rafizi untuk mendapatkan maklumat mengenai perbelanjaan dalam hotel terbabit..


Semasa melakukan penyamaran rakan rakan blogger berjaya merakamkan beberapa keping gambar untuk di dedahkan kepada umum nanti.baca pendedahan Xklusif di blog KMPM

Good try-lah ! Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli diatas pendedahannya tentang kos perbelanjaan pertunangan anak perempuan Perdana Menteri yang kononya dibayar menggunakan wang kerajaan.

Cubaan kali ini oleh pakar pengarah strategi PKR untuk mengaibkan Perdana Menteri pula dalam kes penyelewengan seperti mana madus operandi sama digunakan untuk menyerang Ds Sharizat Jalil akan memakan dirinya sendiri.

Sehingga kini dokumen pembayaran atau invoice yang didakwa menggunakan wang kerajaan untuk majlis pertunangan itu gagal dikemukakan secara sah. Terkini rupanya rafizi mendapatkan maklumat tentang invoice tersebut dari seorang bekas pekerja hotel Shangri-la. Dengar khabar, Rafizi membayar sejumlah wang berpuluh ribu ringgit kepada gadis itu untuk mengambil invoice pembayaran sehingga salinan itu gagal dikesan oleh pihak pengurusan dan kewangan hotel.
adakah gadis ini yang di maksudkan??


Sambung baca kat KMPM


MTK
Kantoi lagi lepas ni

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive