Saturday 4 February 2012

PANAS!! Kesetiaan dan kepercayaan, masih adakah?

Semalam aku diberitahu supaya menghentikan artikel menyerang seseorang individu yang kami sendiri mempertikaikan pendiriannya. Seseorang yang kami sendiri tak yakin tahap kesetiaannya.

Aku mendengar cerita individu ini dilantik untuk mentadbir ketua unit media. Tak tahu la betui ka dak, tapi kami kawan2 blogger Kedah sukar untuk menerima dan mempercayainya.

Bagaimana seorang ahli Pas seumur hidup boleh menjadi ketua perang media UMNO?

Boleh percayakah? Setiakah dia? Atau hanya untuk mencari sumber kewangan didalam UMNO.

Aku tak kisah kalau dia hanya membantu blogger Kedah yang lain. Tapi untuk dia mengetuainya, itu bukan satu yang kami semua boleh terima.

Sedang, anwar reform pun dipersoalkan kesetiaannya. Apatah lagi ahli Pas seumur hidup macam dia ni? Punyalah banyak blogger UMNO yang sememangnya ahli UMNO, kenapa dia di pilih?

Aku tak kisah kalau nak bekerjasama tapi apa bukti yang menunjukkan kesetiaannya pada parti UMNO?.Aku dilahirkan dalam keluarga Politik dan aku tahu penyakit penyakit yang ada dalam politik sekarang sudah menular ke dalam dunia blogger.

Wahai UMNO Kedah, kepercayaan dan kesetiaan adalah lebih penting dari segala-galanya dalam politik. Jika kita tersalah langkah, jangan pelik, sebelum PRU bermula, kita sudah tersungkur terlebih dahulu.
Powered by Telkomsel BlackBerry®

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive