Tuesday 21 February 2012

PANAS!! CELAKA DUNIA DAN AKHIRAT BUAT CALON PAS YANG LANGGAR BAI'AH??


Setiap calon Pas yang bertanding dalam pilihan raya diwajibkan berbai’ah, satu bentuk pengakuan yang lebih besar dan berat dari bersumpah, kata Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang hari ini.

Ini bagi menentukan calon tidak menyeleweng dari dasar Islam, cara dan matlamatnya, kata beliau.

Abdul Hadi berkata, sesiapa yang melanggar bai’ah yang dibuat “maka akan celaka dunia dan akhirat”. Beliau turut menyentuh dakwaan kalangan tertentu kononnya Pas sudah menyeleweng dari dasar Islamnya apabila membawa konsep negara berkebajikan. "Jawapannya, Pas tetap dipelihara oleh undang-undang tubuhnya yang menghalang daripada melakukan sesuatu yang menyeleweng daripada Islam,” kata Abdul Hadi dalam satu kenyataan di sini.

Dalam pada itu, beliau mendakwa negara kebajikan yang dilakukan Barisan Nasional (BN) berunsurkan rasuah demi kemenangan pilihan raya


MTK

Adakah pas selama ini memperjuangkan Islam??Dalam Islam ada ka hukum mengkafirkan sesama umatnya??Amanat hadi pun belum di tarik lagi walaupun pas sudah membuat perubahan dalam perjuangan mereka..Sehinggakan Parasit dalam pas pun sanggup mengadaikan nama Allah demi kemaruk undi..Sudah lah selama 22 tahun perintah hanya satu masjid saja yang di bina.Itukah konsep negara kebajikan yang pas bawa?

Hadi Awang patut malu dengan dengan kenyataannya yang menuduh negara kebajikan kerajaan BN berunsurkan rasuah untuk memenangi PRU..Masihkah Haji Hadi ingat pada prk di kelantan yang lalu,jelas Nik Ajis ada memberi wang kepada beberapa masyarakat orang asli meminta undi dari mereka.?


Semua yang pas cakap dekat UMNO dulu dah kena balik dekat pas sekarang.

3 comments:

Anonymous said...

tak bleh tahan...

zaman NABI MUHAMAD SAW dulu hanya tentera yg di pilih untuk menyertai perang yg akan di bai'ah...

akhir zaman sekarang ni...
haji hadi suh bai'ah untuk menjadi calon pilihanraya yg diibaratkan perang moden untuk mempertahankan kaum kafir dan rabai yahudi(al juburi)

meme sah la pas semakin sesat...

pejuang hamas...

Wau Janak said...

Pelik dasar parti tapi guna dan gantikan dgn dasar islam konon.
Konon tetap dipelihara oleh undag2 tubuhnya, tapi permimpin dan pengkutnya tidak pedulikan undag2 tubuh itu dan terus menerus menyeleweng dari dasar islam.
hinggakn org kafir yg mngaku konon iman lebih tinggi dari iman org islam jadi kebanggan pas.

waujanak.blogspot.com

Anonymous said...

halal haram..syorga neraka depa saja yg pegang.... memang sesat dah depa ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive