Sunday 19 February 2012

PANAS!!! IBLIS&SYAITAN PUN TABIK SPRING SAMA HARAKAH???


Selepas tidak berjaya menjatuhkan Ds Rosmah mengenai isu shopping di Ostolia,kali ni giliran Puan Sri Noraini pula menjadi mangsa terbaru entri haramkah banggang yang memetik dari sebuah blog..
Hampa mesti boleh baca punya game plan editor editor haramkah ni,petik isu macam ni dari blog lepas tu siarkan artikel tanpa usul periksa..Kalo ya pun nak buat cerita pastikan lah berita tu sahih dulu..


MTK bukan apa,penulis penulis dalam portal yang paling lekeh(low class) ni sudah ketandusan isu nak menghentam pemimpin kerajaan,alih alih yang menjadi mangsa ialah isteri isteri pemimpin UMNO,


EH bro,hampa dah takdak idea nak menulis ker?hampa pernah jumpa personally dengan Puan Sri ker?kalo hampa tak pernah jumpa tak payah buat cerita bukan bukan..Kalau setakat tengok dalam tv atau jauh jauh ni tak payah sembang lah..

petikan dari harakah


"Kalau pun beliau begitu kerap muncul di khalayak ramai dan ingin kelihatan tampil berbeza serta bergaya, pembelian sebanyak 18 pasang kasut sekaligus tentulah agak tidak munasabah. Tidak bolehkah dibeli hanya tiga atau empat pasang saja? Atau tidak bolehkah ditunggu sehingga selepas pilihanraya dan selepas BN menang cemerlang dulu?

Diberitakan juga bahawa selain "memborong" sebanyak 18 pasang kasut, isteri TPM itu juga membeli beberapa beg tangan yang turut mencecah puluhan ribu ringgit jumlah keseluruhannya."



ADA BUKTI FOTO KE BRO??KALAU SETAKAT TULIS 18 PASANG MTK PUN BOLEH,ELOK LETAK JA 44 PASANG..Mana tau kot kot hangpa boleh hack cctv dari KLCC,tunjukkan yang Puan Sri Norainee shopping sakan kat situ..Apa punya fitnah lah hampa ni..IBLIS PUN BOLEH KALAH DENGAN HANGPA PUNYA FITNAH!!!

baca juga di SINI

5 comments:

Anonymous said...

Pas parti SIAL. Memang SIAL.

Penentang Agama Setan said...

Bro,

Haprakah bukan akhbar politik tp tempat iklan ubat pengeras kote........... tu la sbb pemikiran PaSIAL byk seks je.....

Anonymous said...

Dah takde modal lagi untuk memenuhi entri bulan ini...patutlah jualannya slow dan tak berapa nak laku........

Anonymous said...

hello bro ini kitab penuh maklumat mengikut ijtihad penganut parti asobiyah sejati - pas. kalau berbohong pun ianya adalah sunat mengikut puak ni, jangan hangpa buat tak tahu plak ....

Anonymous said...

Aku rasalah..mungkin orang PAS sendiri pun tak lalu nak baca Haprakah tu..sebab asyik nak membohong ke keje depa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive