Tuesday 21 February 2012

SERBU!!! AWAT PEMIMPIN PAS NI SUKA PERASAN LEBIH??


DPPM saja mencari publisiti murahan dari kenyataan bahawa ucapan Ds Najib semalam dalam Himpunan Ulama Cendiakawan Islam dan Penulis Maya Peringkat Kebangsaan 2012 supaya memilih pas sebagai parti pilihan rakyat yang boleh memartabatkan agama Islam.

Ds Najib sesekali tidak menyebut supaya rakyat perlu memilih pas sebagai parti pilihan.Datuk Sri Najib berkata "Bidang politik ini dalam islam merupakan satu jihad yang perlu di utamakan..kita tidak dapat memisahkan politik daripada perjuangan kita untuk menegakan Islam dan kepentingan umat Islam."

lihat video di bawah



Jadi,ada apa apa bukti yang kata ucapan yang Datuk Sri Najib berucap tu menjurus kepada wadah perjuangan pas??..Apa gunanya bersama pas tapi yang mendapat keuntungan politik hanyalah dap??
Rakyat harus sedar Pas bukan sebuah parti Islam tapi pas hanya sebuah parti politik..Pas ditubuhkan dari sikap kecewa pemimpin pada waktu itu yang kemaruk jawatan di dalam UMNO.

2 comments:

Anonymous said...

khalifah lim gilo engkau lagi pandai dari ostad azizan seorang ulamak pas, ostad azizan pun belajar dari itu khalifah, itu khalifah telah tukarkan tanah wakaf kepada tanah tujuan agama, jadi semua agama bolih guna. maknanya ramai orang dapat manfaat bukan orang islam sahaja. makanya ostad azizan tukarkan tanah wakaf kat kedah sebagai tanah perniagaan. melalui cara ini ramai orang mendapat manfaat. sebab itu la ni aku tengok orang pas galak dok panggil cina harbi bagi tarbiah kat depa, kerana rupanya cina harbi ini menurut pandangan pas lebih berilmu dari mereka. kalau cina harbi lebih berilmu dari pas, janganlah harap umno nak ganti pas. pas pasti merujuk kepada cina harbi dulu sebelum sesuatu tindakan diambil. jadi kalau rakyat malaysia menyokong pas maknanya mereka menyokong dap. dap cina kapir harbi bercita-cita menjadi perdana menteri, maknanya apabila kita sokong pas kita akan membenarkan cina kapir harbi menjadi perdana menteri malaysia.

Anonymous said...

EHHH BILA PLAK PAS BERJASA DALAN PERKEMBANGAN SYIAR ISLAM DI M'SIA NIH??? TAKDE PUN SIMBOL KEJAYAAN ISLAM YG DIUSAHAKAN OLEH PAS. YANG ADA CUMA KERUNTUHAN INSTITUSI KEMASYARAKATAN AKIBAT FATWA GILE YG AMATTTTTTTT BERTENTANGAN DGN AL QURAN DAN SUNNAH. BERAPA RAMAI YG JADI ISLAM DRP DAP BILA PAS CAKAP "DAP SUDAH MULA MENERIMA ISLAM" ??? TERIMA APA??? TERIMA WAHYU ???? PAS CUKUP MALU DAN TERAMAT BONGKAK SERTA RIAK UTK MENERIMA HAKIKAT BAHAWA TIDAK SEINCI PUN PARTI GILE ITU SETARAF DGN UMNO !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive