Thursday 5 January 2012

PANAS !!! SELEPAS POLIS,MAHASEWEL NAK SAMAN KLINIK DARUSSYIFA PULAK??


KUALA LUMPUR 3 Jan. - Kumpulan Mahasiswa Menuntut Kebebasan Akademi (Bebas) hari ini mengaku memecahkan pintu masuk Klinik Darussyifa di Tanjung Malim ketika mengadakan perhimpunan haram di hadapan Universiti Perguruan Sultan Idris (UPSI) pada Ahad lalu.

Pengakuan itu disusuli dengan kenyataan melampau wakil kumpulan mahasiswa terbabit yang menggelar pasukan polis sebagai penjenayah.

Wakil Bebas, Aziq Abdul Aziz berkata, mahasiswa yang mengadakan perhimpunan haram itu bertindak memecah pintu masuk klinik tersebut untuk meminta rawatan dilakukan terhadap rakan mereka iaitu Safwan Anang Talib.

"Memang kami yang memecah pintu Klinik Darussyifa, ini kerana kakitangan klinik bertindak kurang ajar apabila enggan membuka pintu dan merawat rakan kami yang pengsan.

"Selepas ini, Bebas juga akan membuat laporan polis terhadap jenayah yang dilakukan Klinik Darussyifa," dakwa pelajar Universiti Malaya itu selepas membuat laporan polis kononnya pihak berkuasa telah bertindak ganas dalam meleraikan perhimpunan yang diadakan.

Safwan turut hadir di Ibu Pejabat Polis (IPD) Dang Wangi di sini hari ini bagi menyokong laporan polis tersebut.

Difahamkan pintu kaca Klinik Darussyifa akan dikunci selepas pukul 12 tengah malam pada setiap hari kerana bimbang berlaku kejadian jenayah.

MTK

KAH,KAH,KAH APA PUNYA BANGANG LA BUDAK BUDAK SEWEL NI.DAH XDAK KERJA LAIN KA NAK BUAT.

DAH LA BELAJAQ PUN TAK HABIS,ORANG KAMPUNG MTK KATA BODOH PIANG.SIBUK NAK BERPOLITIK,LEPAS TU TAK MAU MENGAKU SALAH SENDIRI.APA PUNYA BANGKAI LA MANUSIA YANG BERNAMA MAHASEWEL SMM DAN BEBAS NI.

KORANG TAKMAU SAMAN MTK SEKALI KA SEBAB KATA KORANG DAH MAMPUS DALAM ARTIKEL 3 HARI LEPAS??

SAMAN LA MTK NAK TENGOK.MTK NAK JUGAK HADAP DEPAN DEPAN KORANG YANG TAK CERDIK NI.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive