Wednesday 22 January 2014

PENYANYI BERTUDUNG DIHINA KESAL DENGAN SYARIKAT CINABENG



Penyanyi yang bertudung yang dihalau turun pentas pada 18 Januari lalu membuat laporan polis hari ini.

Marinatasha Isnariah Mustapar, 33 sebak ketika menceritakan ketika beliau diminta turun daripada pentas oleh seorang wakil syarikat yang menjemputnya menyanyi dengan alasan beliau bertudung.

Beliau yang pertama kali tampil memberi penjelasan kepada media berkata, kejadian itu tidak seharusnya berlaku di negara ini.



"Pada waktu kejadian saya telah berada di atas pentas tapi terpaksa mengemaskan peralatan di hadapan 100 orang tetamu. Anda semua boleh bayangkan bagaimana perasaaan saya pada itu.

"Saya rasa amat terhina. Perkara ini tidak seharusnya berlaku di Malaysia. Saya rasa amat malu tapi saya terpaksa akur dan turun," kata Marinatasha sebak.

Dalam pada itu Pengarah Urusan Casmet Sdn. Bhd, Tan Keh Wah memohon maaf atas kejadian yang berlaku semasa pertemuan dengan penyanyi tersebut di Bukit Damansara hari ini.

Selain itu satu perjumpaan juga akan diadakan antara Marinatasha dan Pengarah Kewangan Casmet, Sharon Yong.

"Saya minta maaf atas apa yang berlaku. Kontrak asal tidak menyembut Marinatasha sebagai penyanyi sebaliknya pihak ketiga menamakan penyanyi lain.

"Namun kita akan memenuhi permintaan Marinatasha untuk bersemuka dengan Sharon bagi mendengar penerangan dari beliau," jelas beliau dipetik Utusan Malaysia.

3 comments:

Anonymous said...

Ada hikmahnya tu. Suara pun aurat jugak bagi perempuan.

Anonymous said...

Laporan berat sebelah, fitnah !! Walaupun dia cina dia tak nak penyanyi bertudung sbb majlis tu dihidang arak !! Memang tak sesuai lah wanita islam bertudung nak hiburkan lelaki bukan islam tgh minum arak !! Dah kenapa ??? Tu pun salah ke? Bangsa lain lagi prihatin dgn sensitiviti org melayu beragama Islam.

Labu8455 said...

Setakat komen komen bangang macam kat atas ni ,tak perlu lah nak beri. Bunyi komen tu dah macam pengampu PAS pis pus aje...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive