Friday 24 January 2014

PANASS !!! BETUL KE NURUL IZZAH TAK PERNAH MINTAK CERAI ??



Permohonan tuntutan bercerai secara fasakh oleh Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar terhadap suaminya, Raja Ahmad Shahrir Iskandar Raja Salim akan disebut semula di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur pada 18 Februari ini.

Beliau yang juga Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) memfailkan permohonan itu mengikut Seksyen 52 Enakmen Undang-undang Keluarga Islam 1984, kira-kira dua minggu lalu.

Kes itu telah disebut kali pertama di hadapan Hakim Syarie, Ab. Malek Awang kelmarin -

Diatas adalah berita tentang kes penceraian Nurul Izzah, dibawah pula tweet Nurul Izzah nafi beliau meminta cerai




Dan ini pula kenyataan yang dikeluarkan oleh Nurul Izzah selepas berita penceraiannya menjadi perbualan panas di laman sosial

Kami amat sedih dengan cubaan gangguan yang menyentuh perkara peribadi kami apabila kami gigih berusaha untuk memastikan kelangsungan perkahwinan ini. Keluarga kami menjadi keutamaan.

"Kami ucapkan terima kasih kepada semua yang melahirkan keprihatinan, dan kami memohon semua pihak agar diberikan ruang peribadi pada waktu-waktu ini.” - Raja Ahmad Shahrir Raja Salim dan Nurul Izzah Anwar


Mula nafi lepas tu mintak simpati.. Kalau dah dasar keluarga penipu sampai ke anak pun sanggup tipu.. Kalau benda dah betul buat apa nak nafi ?? Rasa malu ke ? Tahu pulak minta semua pihak bagi ruangan peribadi, tapi kalau Nurul Izzah serang peribadi orang lain tak pernah fikir pun pasal ruang ruang ni ??

Tak apalah Nurul Izzah oii, kes macam ni sepatutnya hang boleh ambik iktibar jugak supaya tak serang personal orang lain. Macam yang hang dah buat kat Mantan Menteri Wilayah Raja Nong Chik.. Tak perlulah aku tulis lebih detail, rasanya ramai yang dah tau kot..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive