Thursday 4 July 2013

TUDIAA !!! KRONI JAMIL DALAM INSANIAH MULA KEPANASAN !! #HanyadiKedah



Kecoh dalam dua hari ini bila saki baki kroni Jamil Rektor dalam Insaniah mengamuk sakan bila gaji serta kontrak mereka tidak disambung lagi oleh kerajaan negeri..

Seperti bekas Pendaftar KUIN Dato Latifah Hasan mendakwa kontrak beliau dan dua lagi kroni Jamil Rektor iaitu Che Kartina dan Abdul Ghani Shamsudin bekas Adun Pas ditamatkan tanpa sebarang alasan.. Sebenarnya aku lebih suka kroni kroni Jamil rektor ini ditamatkan perkhidmatan tanpa sebarang alasan, sebabnya bagi menjaga nama baik mereka untuk minta kerja kat tempat lain..

Kalau nak senaraikan alasan memang banyak boleh tulis..Tapi aku rasa kerajaan negeri mempunyai sebab kenapa tidak memberi alasan lebih detail..Oleh itu aku nak senaraikan alasan kenapa mereka ini ditamatkan perkhidmatan..



Sapa Dato' Latifah Hassan ni?


Semasa menjadi Naib Presiden Perkhidmatan dan Pengurusan UNISEL beliau sudah didesak supaya meletak jawatan atau kontraknya tak disambung. Orang 'kuat' PKR ini juga bakal merosakkan usaha memulihkan KUIN.

Di Unisel pun orang dah tolak tiba-tiba datang pula ke KUIN. Apa agenda beliau walaupun Jamil dah lari tetapi beliau masih ada di KUIN. Adakah sebagai mata dan telinga kepada pembangkang ataupun kaki dan tangan pembangkang untuk membuat kacau di KUIN?-Sumber AdikWak

Sebenarnya Sebelum perlantikkan Dato Latifah Hassan pada 13 Disember 2012 sebagai Pendaftar KUIN, Jamil Selaku rektor dengan kejam memberhentikan Tuan Haji Najib secara mengejut.. Jamil telah mengunakan kuasa vetonya untuk memberhentikan orang orang yang tidak disukainya dan menyerap masuk kroni kroninya ke dalam KUIN..

3 comments:

Anonymous said...

Malulah bila tengok orang berstatus agama telah mengkhinati AMANAH yang telah diberi. Begitu juga dengan parti PAS, tidak AMANAH dengan Islam yang dipakai dalam parti mereka.

Anonymous said...

ELOK SANGAT LA KERAJAAN KEDAH BERTINDAK MENAMATKAN KONTRAK KRONI2 REKTOR JAMIL TU DEMI MENGEMBALIKAN MATLAMAT HAKIKI KEWUJUDAN KUIN UNTUK PENDIDIKAN BUKANNYA UNTUK DIJADIKAN KEM MELAHIRKAN KADER2 PAS.

Anonymous said...

bodoh ! hampa x duduk dalam kuin hampa x tau pa laa. buta rabun cmtu la kena tipu dgn umno ! kami student yang jadi mangsa politik umno yg penting diri. takmau tolong kuin sbb takot nama ust azizan yg naik ~ selfish la tu !!! dr awai lagi niat mb x elok. hampa yg buta ni la patut bertanggungjwab dgn keruntuhan kuin lani sbb p ngudi umno nie !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive