Sunday 30 June 2013

!! EXCO AGAMA KERAJAAN PULAU PINANG ANTI ISLAM !!?




Makin melampau apa yang dilakukan oleh Kerajaan Dap Pulau Pinang.. Bukan saja menyekat peniaga peniaga Melayu untuk menjalankan perniagaan, malah ceramah agama pun dah diharamkan..

Dengar kata arahan larangan ceramah agama oleh Ust Kazim Elias ini dikeluarkan oleh Exco beragama Islam dengan alasan, ia boleh menggugat kedudukan kerajaan negeri... Adakah YB Malik Kassim selaku Exco agama bersubahat dengan Dap yang terang terang anti Islam ??

Ust Kazim bukan penceramah politik seperti Ust Ust dari Parti Pas.. Kenapa Exco berkenaan nak halang ?? Sepatutnya Malik Kassim menyokong dan beri galakan supaya program keagamaan seperti ini diperbanyakkan bukannya mencampur aduk urusan politik dengan Islam..

Di negeri yang ditadbir oleh BN pula belum pernah lagi terjadi kerajaan melarang ceramah agama.Waima ceramah agama yang dianjurkan oleh Pas sekali pun..

Kepada Exco Agama Malik Kassim sudah sudahlah nak berpolitik pun.. Janganlah sampai nak larang ceramah Agama.. Jangan jilat sangat Dap tu kelak merana diri..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive