Wednesday 22 May 2013

PANASSS !! PAS KEDAH AKAN LANCAR TENTERA KACANG HIJAU !! PENDAFTARAN DIBUKA SEKARANG !!



Biaq betui apa yang aku dengaq ni?? Pas Kedah tengah atur satu program untuk rekrut para pejuang cyber yang baru, muda yang agak jambu untuk digabungkan dalam satu kompeni yang dinamakan tentera kacang hijau dan akan diajar oleh tentera kacang merah Dap..

Setelah melihat kejayaan RBA (Red Bean Army) di Selangor dan Pulau Pinang, Pas Kedah dikatakan mahu menubuhkan kumpulan baru ini untuk menjalankan serangan taktikal disetiap sudut bagi menimbulkan persepsi negatif rakyat terhadap Kerajaan BN di Kedah..

Dari segi teknikalnya kumpulan ini bertindak untuk lancarkan propaganda mereka secara besar-besaran termasuk mengunakan kekuatan mereka di peringkat pusat..



Cuma buat permulaan ini depa masih tercari cari rentak untuk menyerang pentadbiran kerajaan BN di Kedah.. Aku dan rakan rakan dalam TMK akan lihat dulu sejauh mana keberkesanan serangan yang mereka lakukan..Bukan apa selalunya apa yang mereka buat tu bukan 100% betul pun.. Kadang kadang benda tu akan jadi backfire balik..

Tapi dalam masa yang sama, kami akan terus membongkar bangkai bangkai tinggalan Pas selama 5 tahun memerintah Kedah.. Banyak bukti bukti sokongan masih belum disiarkan..

Dulu depa buat gerakan bongkar 403juta kan kan kan ?? Kali ni kita bongkar pulak jumlah hutang depa 5 tahun tu lebih dari setengah BILION..Jeng Jeng Jengggggg

Baca juga kisah green bean army di sini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive