Wednesday 22 May 2013

BETUI CAKAP ORANG TUA TUA KALAU NAK LAYAN ORANG BODOH KITA PUN JADI BODOH !!




Dalam himpunan blackout 505 semalam, Mahfuz bukan main lagi siap cabar Datuk Mukhriz berdebat puncanya Datuk Mukhriz melarang Himpunan Blackout 505 diadakan di Stadium Muka Menanti..

“Ayuh buat debat saya dengan Mukhriz,” kata Pesuruhjaya PAS Kedah, Datuk Mahfuz Omar ketika berucap pada Himpunan Black505 di Kompleks PAS Kedah, Kota Sarang Semut, malam tadi.

Beliau menyatakan demikian sebagai mengulas kenyataan Menteri Besar Kedah, Datuk Mukhriz Mahathir yang tidak membenarkan penggunaan Stadium Sultan Abdul Halim, Suka Menanti untuk perhimpunan itu.

Memang benar apa yang Datuk Mukhriz cakap sebelum ni, Perhimpunan blackout 505 ini bertujuan menimbulkan rasa benci di kalangan peserta terhadap kerajaan yang mendapat mandat daripada rakyat untuk tubuhkan kerajaan Persekutuan serta di Kedah ini.

Kalau setakat nak berhimpun tidak ada masalah. tetapi Ini kandungan ucapan oleh pemimpin pakatan pembangkang sarat dengan tohmahan dan dakwaan tidak berasas..

Betui tak apa yang Datuk Mukhriz cakap?? D.Mukhriz dah tau dah benda apa yang akan jadi nanti..Kalau tak caya tengok video kat bawah ni..



Setiap patah perkataan yang keluaq dari mulut pemimpin PR penuh dengan kebencian, caci maki dan perasaan dendam kesumat terhadap pemimpin BN..

Memang patut pun D.Muhkriz tak layan permintaan depa..Sebab depa boleh buat di  Markas Pas Kedah, Kerajaan BN Kedah tak larang pun kalau nak buat kat situ..Jadi apa masalahnya sampai nak ajak berdebat??

Betuikan kata orang tua dulu dulu, kalau kita layan orang bodoh kita pun akan jadi bodoh.. Aku rasa Datuk Mukhriz tak payah nak layan debat dengan orang macam Mahfuz ni.. Tak ada faedah pun..



MTK
Aku nak cabar Mahfuz DEBAT tapi dalam Bahasa Inggeris !! Apa macam ada bran ka Mahfuz?

3 comments:

Anonymous said...

Confirm xberani..kalau dlm bhsa inggeris..hahaha..lawak2

Anonymous said...

La lagu baru pulak..dah puas caci maki org UMNO BN KERAJAAN...sampai kafirlah org UMNO ni....akhirnya mengaku bodoh.

Baru sedar diperbodohkan dap.
Baru sedar diperbodohkan pakatan.

Aduhai bang ooiiii...nama stadium pun Stadium Muka Menanti..
Kalau stadiumtu boleh bercakap dah pasti stadium tu kata...Asyik menanti muka hang aje..
Muka puok hang aje...bosan

Anonymous said...

Sedor juga akhirnya asyik duduk bawah ketiak DAPigs...ucuk...acam....

Sah frust menonggeng ni...saya bodoh

Kalahkalahlah
Lainkalilah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive