Tuesday 30 October 2012

MUSA HASSAN SALAM CIUM TANGAN SAYA - ANWAR




Anwar sekarang ini makin ligat merantau ke seluruh pelusuk negara, terbaru dalam siri ceramahnya di Pekan Felda Sg Tengi Hulu Selangor Anwar menjaja nama bekas bekas pegawai tertinggi Polis termasuk bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Musa Hassan sudah menyokong Pakatan Republik kerana baru baru ini Tan Sri Musa menarik balik saman beliau ketas Anwar dan datang bersalam dengannya..




Tetapi menurut dari apa yang ditulis oleh Minaq Jinggo, beliau mendapat cerita yang berlainan dari Tan Sri Musa Hassan..Nampaknya Anwar sengaja guna nama Musa Hassan untuk mempengaruhi rakyat yang tidak tahu hal sebenar kononnya pegawai tertinggi PDRM menyokong pakatan republik..

Walhal, semua yang di ceritakan oleh Anwar bohong belaka..Masih ingatkah kisah Datuk Fauzi Saari masuk Pas?? Sebenarnya beliau dijanjikan oleh Pas untuk menjadi wakil rakyat di Larut Perak..Selepas saja menyerah borang menjadi Ahli Pas, Pas kawasan Larut terus bermesyuarat untuk menolak Fauzi Saari sebagai calon Parlimen Larut..



Kini jiwa Dato Fauzi Saari berbelah bagi memikirkan masa depan beliau didalam Pas..Masa awal awal masuk Pas boleh lah ikut program Pas jelajah kampung bagi ceramah..

Sekarang ni mana ada lagi, Pas seronok bagi artis artis bergelar ostad dan ostajah express sebagai penarik pengunjung ke ceramah..Kalau ramai dapat untung lebih sikit tabung tin milo tu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive