Tuesday 29 May 2012

TERPANASS !!! PERANGAI SEBENAR SI KAPIR PR MEMANG SUPER RASIS !!!! HINA POLIS MELAYU




Inilah sifat sebenar kaum cina pr,dengan penuh kebencian terhadap orang Melayu sampai anggota polis ini pun jadi mangsa caci maki mereka..Aku terpaksa keluarkan artikel ini sebab aku sayangkan Agama Bangsa dan Tanah air dari manusia manusia rasis ni yang tak pernah hormati antara satu sama lain..



Hampa nak kata apa kat aku kata lah kat ruangan komen tu..Tapi ini lah sikap sebenar mereka..Mereka makin berani mengutuk orang melayu secara terbuka..Sikap kebencian terhadap orang melayu yang disemai oleh DAP kepada mereka ..Aku tak sangka mereka mereka ini semakin biadap.Kalau dulu kita pernah lihat video bagaimana wanita cina mempertikaikan tugas seorang polis.


Lepas tu si namewee pula menghina Islam,lagu kebangsaan Negaraku dan menghina guru Melayu..

INI KAH SIKAP SEBENAR ORANG CINA PR ?? SPIESIS APA SAMPAI LAGU NEGARAKU PUN NAK HINA? IC SAMA BIRU TAPI HORMAT LAH ORANG LAIN SAMA..

Tengok kat bawah ni macam macam depa maki polis Malaysia
















HAMPA NILAI SENDIRI PERANGAI KAUM CINA PR NI..
KALAU TAK PERCAYA KLIK LINK KAT SINI

1 comment:

Anonymous said...

Mereka ni kurang ajar sebab mereka dah di beri peluang oleh pecacai melayu sendiri untuk hina orang melayu. Elok nama mereka ini disimpan dan untuk di ambil tindakan di bawah Akta Multimedia dan Komunikasi kerana mengeluarkan perkataan menghina dan benci. Kebebasan bersuara BUKAN bermakna haramjada ini semua boleh melakukan penghinaan. Sebenarnya, mereka inilah kaum kafirin yg bebal dan langsung tak menghormati bangsa lain. Sedarlah orang2 melayu bahawa kamulah yg membuat mereka ini berani berkata2 seperti ini. Jika ada yang menghina Islam, aku sanggup berjihat untuk memerangi mereka kerana Allah hingga mereka ini semua ini mampos!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive